Gå til innhold

Jobb eller ikke!


Mona og Sine

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 28 uker på vei,føler meg veldig sliten,å en hel del andre ting som hører med.... Men føler også det er litt pinlig å få sykemelding nå. Men jeg er frisør å sliter litt med å nå kundene! Når er det normalt å gå ut fra jobben sånn ca!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går i 50 % og er ikke mer enn uke 26. Synes det er litt flaut, men helsen går foran alt. Jeg sliter med bekken og rygg da, og jobber i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 27, er 100% sykmeldt, vært det siden uke 15. Jobber i butikk, hadde bekkenproblemer sist, måtte gå på krykker, så ble tidlig sykmeldt denne gangen for å slippe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er og frisør, jeg jobbet 70% fra januar og begynte med 50% i forrige uke, jeg sliter med vondt ibeina av all ståinga. jeg kommer vtil å jobbe litt en stund til tror jeg, men ikke mye. Synes det er bedre å jobbe noen timer om dagen enn å gå hjem, det kan bli litt langdrygt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre det ikke bare er meg, for jeg jobber 100% på jobb med nesten fulle lister. Å kan nesten ikke gå når jeg er ferdig,jeg synes ikke det er så gøy å måtte gå å legge seg for kvelden etter jobb heller!! Bakken81. har du også termin 23.07.06? jeg har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber ca 98 timer i mnd, er faktisk ikke sikker på hvor mange prosent det er, men ca 65-70?? kjenner det er altfor mye, jeg jobber okså på butikk, og jeg greier meg max 1,5 time før plagene settes i gang, så når jeg har 9 timers vakte så er jeg sikker på at min siste time har kommet :)

jeg og synes det er litt flaut å sykmelde seg, er egentlig ikke vits å gå ned på jobben heller,siden jeg egentlig bare holder ut 1 time eller 2, ingen så er interesert i å gå korte vakter, bortsett fra meg da:)

skal til legen 10 mai, så får jeg se hva som blir gjort. i mitt forgesvangerskap hadde jeg store plager med rygg og bekken, samme som nå, men den gangen holdt jeg ut, mest fordi nesten alle på jobben var sykmeldte og vi ikkje hadde flere å ta av. men nå tror jeg skal se om jeg ikke blir "fritatt" fra jobben. har også to små gutter hjemme som trenger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke flaut å sykemelde seg hvis man har plager i sv.skapet! Det må du ikke tenke på.. Du må tenke på deg selv og lytte til kroppen nå..

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg sykemeldt 100 %, deilig å kunne sove litt når en føler for det, går turer å rundt å ser i butikker. Så jeg trives jeg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...