Gå til innhold

Det aller beste graviditetssymptom!!!


Vifikkiaugust

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de heldige som har sluppet unna kvalmen så langt (er i niende uka nå). Hatt litt ømme pupper, men ellers få plager.

 

I påska fant jeg derimot ut at jeg har et helt klart symptom til,- nemleg det at jeg har blitt omtrent anti-godtesyk!!! Jeg har alltid vært typen som kaster meg over det som er av godterier, og spesielt sjokolade er favoritten. Nå blir jeg nesten litt kvalm ved tanken på sjokolade! (Tror jeg spiste til sammen en kvikklunch i påsken, og dèt er mot normalt...)

 

Dette må da være verdens beste symptom,- eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enig med du:)

 

jeg er normalt sjokoman, men nå spiser jeg ingen ting søtt:) det kan stå godis på bordet rett forran nesen min uten at jeg får lyst på det en gang:) og det er mot normalt det også:)

 

men jeg får ikke nokk av sure ting da:) jo surere jo bedre! sitron, lime, sure appelsiner, surt godteri (type sure skom ting) er bare toppen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn..er helt sjokka over meg selv faktisk. Trodde ikke sånne fenomen fantes.

 

Men er veldig glad i potetgull dah..er jo ikke d beste man kan spise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som meg her ser jeg.. hihi.. Jeg er også en skikkelig "sjokoman" .. men etter at jeg ble gravid så smaker det liksom ikke med sjokolade lenger. Jeg blir i grunn ikke kvalm.. lysten er bare borte.

 

Jeg har hatt en rød stratos liggende i kjøleksapet i over en uke nå.. og det har aldri skjedd i vårt hus før.. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk første symptomet jeg virkelig la merke til... Da sjokoladen plutselig ikke ville inn i munnen.... Forsto at noe måtte være på gang.

 

Desverre har jeg blitt kresen på mat generellt, og ordentlig kvalm til tider. For ikke snakke om trøtt, kan sove hele dagen.

 

Men sjokolade er nok det eneste jeg VET jeg blir kvalm av som jeg normalt elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føyer meg inn i rekken av dere som ikke orker tanken på sjokolade! Kaffe, te, mye slags pålegg og alt slags søtt byr meg imot. Har nok sammenheng med den så og si konstante kvalmen å gjøre også tror jeg, ihvertfall avskyen mot sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...