Gå til innhold

Litt nerver, var på jentemiddag igår...


Gjest

Anbefalte innlegg

vi var ganske mange.. selvfølgelig kun jeg er er gravid,, alle var veldig opptatt av at det ikke skulle røykes rundt meg på begynnelsen, noe jeg var veldig glad for. Men etterhvert som folk ble ganske så fulle, glemte de jo en del... jeg skjøv meg godt unna hver gang jeg merket en røyl veldig nærme meg, men var jo hele tiden i rommet hvor det var røyking. Vel og merke var det et veldig stort rom og døren var hele tiden på vidt gap, men har så nerver i dag for at det skal skade den lille karen i magen min...

Jeg er en ikke røyker til vanlig, og er allerede ganske sensitiv til denne lukten.. så gikk jo tyil slutt hjem... orket ikke være i osen lenger. Er jo nesten bedre å dra på byen enn å være hjemme hos noen.. der er det jo ikke lov lenger.. akkurat nå må jeg si jeg er glad for røykeloven, selvom jeg før jeg ble gravid mente det var bedre med røyklukt en prumpelukt på byen...??!

Håper ikke jeg trenger å bekymre meg altfor mye......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Mener du virkelig dette seriøst? At du er oppriktig redd for å ha blitt utsatt for passiv røyking noen timer???????

Hva med alle dem som faktisk røyker gjennom hele sv.sk da?????

Det er ugunstig å røyke når en går gravid,ville oxo være dumt å utsette seg for passiv røykink ofte,men en kveld??????? Røyking er ikke bra,men ikke livsfarlig heller......ta det med ro det går seff helt fint.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt ingen skade skjedd, såå skjør er ikke den lille (-:

 

Tenk på de som røyker gjennom hele svangerskapet,selv sluttet jeg da jeg fikk vite om graviditeten,men har tatt et par "festrøyker". Men nå er det helt slutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår foreldregenereasjon fikk beskjed om at litt røyking ikke var skadelig under svangerskapet... og mange av dem røkte... et par timer passiv røyking er ikke farligere enn å gå langs en vei med eksos en liten stund. Litt miljøgifter er det over alt. Slapp av :-)

 

Problemet mitt er at jeg ikke tåler røyking rundt meg nå, så hvis folk røyker så blir jeg nødt til å gå...

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...