Gjest Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 dagen min startet liksom klokka 8 da barna mine våknet...sambo spurte meg om jeg kunne hjelpe han med å kle dem slik at han kunne ta tvillingvogna og gå til lekeplassen så skulle jeg få rydde...( huset vårt så ut som et "bombet horehus" hehe...) så kledde jeg meg selv, og tok på mascara... da de var klar med mat og klær og det hele så jeg venninda mi svingte inn ( da var klokka ca kvart på ni)= jeg tenkte bare...åneeeiiii. jeg vil rydde først ( hadde liksom regnet ut at det var denne dagen , men jeg trodde ikke det var før i tolv tiden) hun ble litt snurt siden jeg var så klar...hun hadde visst håpet å ta meg på senga liksom..."ler" men så så hun bare på meg og lo...ta av deg disse klærne sa hun. jeg har noen andre du skal få ta på deg... jeg tenkte bare...åneeeei... de klærne jeg skulle ha på meg var litt av ett syn skal jeg si dere...sånn skarp skarp rosa strømpebukse, fotballsokker med leggbeskyttere utenpå (for å toppe alt liksom) fotballshorts og drakt...og sist men ikke minst ett grimmt pannebåd/hårbånd hehe... etter det var tatt på slengte hun frem fullt motorsykkelbekledning....da fant jeg jo ut sånn noenlunde hva mitt fremkomstmiddel var hehe...dritkult tenkte jeg bare med meg selv... ett par minutter senere så svingte en harley inn i gården vår :-) det var faren til venninda mi som skulle farte meg rundt...jeg har aldri kjørt slikt før, og det var bare helt rått...vi kjørte rundt omkring før vi havnet på en skjønnhetssalong ;-) så da var det bare for meg å ta av meg motorsykkelbekledningen og få på meg grusskoene mine :-( så der sto jeg da og så fantastisk dum ut hehehe... de sendte meg inn dit så fikk jeg ansiktsbehandling og masasje i halvannen time...det var helt skjønnt altså :-)de lovet meg at de skulle vente på meg da jeg var ferdig, men det som møtte meg i disken var en liten gul lapp med en rebus på...så da måtte jeg løse den for å finne ut hvor jeg skulle gå ALENE, da kunne jeg kvalt forloveren min hehehe, jeg måtte gå gjennom gågata på en lørdag liksom...lite flaut eller? så der sto de hehe...på rutebilstasjonen liksom... jeg fikk to valg, enten synge sangen som hører til fotballklubben vår høyt eller ta 15 på "triksen" med en nemo luftball i masse vind ( har ikke sparket fotball på 3 år hehe) triksingen var faktisk umulig å gjennomføre så der sto jeg og sang...bare litt flaut...bittelitt hehe så fikk jeg en ny rebus og den endte liksom i gågata igjen oppå en skulptur de har der som skal forestille en hest eller noe...den skulle jeg late som jeg rei på i 2 minutter, fikk også en lasso som jeg skulle prøve å fange noen med...herregud så flaut igjen.... da det var gjort måtte jeg løse enda en rebus som førte meg til en butikk som jeg skulle kjøpe ballonger i...da det var gjort fikk jeg enda en rebus som fortalte meg at vi skulle opp i gågata igjen...:-( da skulle jeg stille meg på en folksom plass og blåse opp 10 ballonger som jeg skulle gi til det motsatte kjønn sammen med et komplimang hehe...var litt flaut det også...men det gikk greit... da det var gjort fikk jeg enda en rebus som førte oss til kinarestauranten :-) der spiste og koste vi oss kjempe masse... godt med litt avbrekk i all utdridningen hehe... da det var gjort kjørte vi til bowlingen og bowlet 2 runder...kjempe morsomt det også :-) så reiste jeg og forloveren min hjem til henne en tur for å hente ei øl ( hadde ikke drukket noe frem til nå og nå var klokka ca halv 4) så kjørte vi til en frisørsalong, der var det ei som jobbet overtid slik at hun kunne nappe øyenbryna mine, sminke meg og sette opp håret mitt for kvelden...jeg har aldri følt meg så fin før tror jeg...:-) hehe, det var verdt utdridningen for å si det sånn så kom hun og hentet meg igjen og vi reiste hjem til henne og kledde på oss fine klær :-) der var vi vel i ca en time før det kom ei som skulle kjøre oss til siste stopp...der ventet alle de andre på meg og vi spiste taco, nam, nam hehe...var så koselig altså... så begynnte vi å drikke skikkelig hehe...vi hadde drikkeleker og en annen lek, alle hadde med seg hver sin pakke som jeg skulle åpne og fortelle historien om og forbinde den med en av gjestene liksom...hehe, jeg var kjempedårlig til det, tror jeg greide 4 av 12 hehehe... det var liksom en ting som de forbandt med meg hvis dere forstår... den siste pakken var et album som min kjære forlover hadde laget til meg...jeg ble så rørt, der var det biler og historier, kjempe kjekk gave altså :-) da det var gjort koblet vi til singstar og sang for full hals hehehe... til slutt var vi bare 3 stykker igjen, vi skulle liksom sove hos hun ene vi to så vi tre sang singstar og spilte buzz til klokka var 4....da var vi så trette at vi ikke så land...tror jeg sovna før hodet traff puta hehe...det var en laaang men fantastisk kjekk dag :-) håper noen gadd lese, jeg har brukt så lang tid på å skrive dette hehe
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 hørtes ut som en kjempefin dag.. jeg har regnet ut at mitt utdrikkningslag blir om 13 dager .. tenkte jeg skulle ligge ferdig påkledd i sengen (bare mangle sminke) og late som om jeg er syk når de kommer...
Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 hehehehe, det var lurt...kos deg masse da.gå meg tilbakemld...håper du får det like fint som jeg hadde det :-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Kjenner jeg begynner å grue meg til mitt nå, for det er jo ganske pinlig med en del ting....håper forloveren min bare vil meg godt, men frykter det verste... Er nok 13 dager til mitt utdrik.lag også, så det er bare å stå opp tidlig....
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 Så kjekt då!! Glede meg nesten meir te utdrikkningslaget enn te heila bryllupet, hihihi.... ;o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå