Gå til innhold

BRUDEPIKEKJLOE - haster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med brudepikekjole i str. 3 - 4 år?

Ikke helt hvit, helst ivory farve, eller eggeskalhvit..

Mange takk!!

Sn@rt brudepike...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor... men noen klesbutikker med utenlandske innehavere har mange utrolig fine kjoler til brudepiker til en billig peng.. både hvite og i ivory..

Jeg kjøpte kremfargede kjoler med jakke for 800 kr stk.. og det var langt ifra de billigste... de hadde kjoler helt ned i 199 kroner stk.. og de var fine..

Dette var i Bergen da...men går utifra at men finner sånne butikker flere steder i landet... bilder kan du se på www.andreagullet.piczo.com under bryllup

Skrevet

det er et par butikker i sandefjord/larvik også som har kjempesøte brudepikekjoler til ca 400 kr vi kjøpte en nydelig ivoryfarget (lik som min kjole faktisk!) med litt perler på til jenta vår da vi giftet oss i september.

hun følte seg som en prinsesse skal jeg love deg!

husker ikke hva butikkene heter da, men det var også sånne "innvandrerbutikker"

Skrevet

sender du en mail kan jeg sende bilde

Skrevet

gå på henny.no. Der e det mange fine kjola til dei søte små..

Skrevet

Du bare MÅ se de søte brudepikekjolene /festkjolene de har der. Å, hvis du bor i nærheten av en slik butikk, da... Sjekk denne siden:

http://store.monsoon.co.uk/catalog/Welcome

Vi har kjøpt vår brudepikekjole der str 2 år, husker ikke hvor store str de hadde i akkurat den, men de har så mye annet fint der også:)

Vår er eggeskall-/ kremfarget med korte puffermer og nydelige blomsterbroderier foran. Det fantes en bolerojakke i strikk, med de samme broderiene. Alt kosta til sammen litt over 1000-lappen, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...