Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Her er det vel en gang i uka i snitt, av og til 2 kanske. Men dèt er ikke ofte. Synes det er rolig og greit jeg. Vi har god sex, og synes det høres falskt ut når folk sier de har sex ørten ganger pr uke.
Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Nå ble jeg litt nyskjerrig, hvorfor tror du det? Man har vel ulike lyster og liv generelt. Sex-livet går i periode hos oss, noen perioder er det bare en gang i uken i snitt, andre 7 ganger i uken i snitt. Nå for tiden ligger det på 4-6 ganger i snitt. Og vi har ekte sex altså, ikke noe falskt over det ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Men har dere virkelig sex så ofte.....?? Jeg og mannen også, lir jo både sår og mer til dersom vi har sex såå mange dager på rad.........eh...... Nåja, kanskje vi som er unormale da....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 til oss går det veldig opp og ned,fra sex 1 gang i 14dagene noen perioder til sex absolutt vær dag..(den perioden er vi i nå vist vi først har hatt sex 3 dager på rad,vil vi bare ha mer å mer: å sex er jo så utrolig deilig..synes det er så herlig å tenke på de sikkert 1000 tingene vi ikke har prøvd enda,mye som venter oss:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 eh,hallo? blir du sår av og ha sex 3 dager på rad?? da tror jeg du må begynne å tenke på litt glidemiddel..er deilig det,åsså slipper du å bli øm..men spørs litt på hvordan sex dere har å da,og hvor lenge akten varer..har du en litt hard sex i noen timer skjønner jeg det kan bli sårt å gjøre det mange dager på rad..
Gjest Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 Pleier ikke å bli sår nei, men har opplevd det noen ganger selv om jeg har vært våt nok, antagelig er det da en ørliten rift el som gjør det tror jeg. Og ja, det er virkelig så ofte ;-) Er jo i snitt da, så det kan godt gå en 2-3 dager uten for så å ha oss både 2 og 3 ganger på en dag om det passer slik.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #8 Skrevet 23. april 2006 hvor ofte en har sex er individuelt. Her er alt like normalt. Det viktigste er at begge føler seg tilfredstillet, om det er en gang hver 12 dag, eller 4 ganger på en dag er ubetydelig. Det som er normalt for noen er ikke normalen for andre. Detmed blir denne diskusjonen litt dum.
Monajenten Skrevet 23. april 2006 #9 Skrevet 23. april 2006 Vi har sex gjennomsnittlig en gang for dagen. Noen ganger flere, andre ganger ikke i det hele tatt, men da er det som oftest fordi vi ikke har noe tid sammen. I dag f.eks. har vi hatt sex tre ganger;-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #10 Skrevet 23. april 2006 haha,hørtes ut som om du ikke har sex i det heletatt,...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #11 Skrevet 23. april 2006 3 ganger,oy..får gubben din reisning så mange ganger på en dag? det får ikke min:( buhu
Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #12 Skrevet 24. april 2006 Mannen min er bare hjemme i helgene, så det drar jo gjennomsnittet vårt en god del ned. Men når han først er hjemme, så har vi knallgod sex i alle varianter ca tre-ti ganger hver dag.. alt etter humør og tid!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #13 Skrevet 25. april 2006 Ikke kom å si at du er såååå trang at du får sår!!!??? Er det mulig?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #14 Skrevet 25. april 2006 Da skjønner jeg godt du vil være anonym... oi, det stod hvist tre-ti og ikke tretti... jaja, men alikevel mye! Kaniner på småland eller??
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #15 Skrevet 26. april 2006 Rart det der. Jeg ble ofte sår før med tidligere kjærester og før jeg fikk barn - selv om jeg var skikkelig våt. Nå er det liksom helt uproblematisk. Hva vi har i snitt vet jeg ikke. Men med lite barn blir det fort noen kvikkiser og har vi litt barnefri kan det bli mer (søndag var vi alene hjemme og hadde vel deilig sex seks ganger). Siden det har vi kanskje hatt det et par ganger, og nå er typen borte på jobb...
junior&vesl@ Skrevet 27. april 2006 #17 Skrevet 27. april 2006 Det varierer alt fra 1 til mange ganger i uka... Alt etter humør, behov, lyst, tid og anledning. Men i snitt i løpet av året, kan jeg tippe det er 3 ganger i uka;o) Og vi er begge tilfreds med det...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #18 Skrevet 27. april 2006 Vi har desverre sex alt for sjelden etter min smak, 1-3 ganger i uka for vår del. Skulle gjerne ha det hverdag jeg.........!! men når hun ikke vil, så kan jeg jo ikke tvinge henne!
Gjest Skrevet 30. april 2006 #21 Skrevet 30. april 2006 Jøss så ofte de fleste har da.... Hmm, her er det sånn 1-2 ganger pr uke. Så kanskje det går 10 dager, så har vi sex 3 ganger på en dag, så kan det gå 7 dager så har vi sex 4 dager på rad.......... Uregelmessig kan det vel kalles. Vi har sex rett og slett når vi begge har lyst vi!! Men interesangt at så mange har fler ganger om dagen og hver dag.....vel vel, de om det!! Lol......
Monajenten Skrevet 1. mai 2006 #22 Skrevet 1. mai 2006 Ja jeg er vel bortskjemt der;) De tre gangene var forøvrig i løpet av tre-fire timer.......hehe...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #23 Skrevet 1. mai 2006 dette hørtes mere kjent ut en innleggene over
Gjest Skrevet 1. mai 2006 #24 Skrevet 1. mai 2006 Ja ikke sant. Nei, det er nok noe med det at så lenge en synes det funker bra selv, så er da frekvensen revnene likegyldig....ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #25 Skrevet 8. mai 2006 Jøss så ofte folk har sex over her a, 3 ganger om dagen, hver dag osv...da havner jeg under sjelden altså. her i huset har ingen av oss ork til så mye med jobb, hus, unge, osv. 1 gang i måneden blir det tenker jeg, kansje hver 14 dag. men, nå har ingen av oss vært så veldig "sexfylte" av oss, alle er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå