Gå til innhold

hvor store er dere?


Edelweis

Anbefalte innlegg

bare lurer på magemålene deres. jeg er i uke 16, har ikke målt meg, men vet jeg er større enn mange andre. er ganske slank fra før av. der er mange som sier at de synes jeg er veldig stor til å bare være 16 uker. jeg tror ikke det er tvillinger, fordi vi har ikke det i genene verken jeg eller mannen min. noen flere somvokser innmare fort? eller er jeg kanche lenger enn jeg tror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er stor jeg også syns jeg :-) Får høre at jeg vil bli svær :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! føler som deg-- la ut bilde i dag under tirill westbye på våre album... bildet er fra i dag;) tror jeg er stor.. eller ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos tvillinger og arvelighet: Slik jeg har skjønt det, er det toeggede tvillinger som er "arvelig" (eller genetisk). Eneggede tvillinger kan man få selv om det ikke er tvillinger i familien. Er selv ennegget tvilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei; )

Du er ikke diger! Fin er du; ) Påtide med litt mage nå,selv fikk jeg mage i uke 10. Jeg er ikke feit eller noe fra før av heller så det er bare slik at noen får magen tidligere enn andre dessuten bærer enkelte babyen langt inne mens jeg er av de som bærer magen mer utpå.

 

Lykke til du; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...