Gå til innhold

Gå tur?!


Mamman til Linéa/VildeHelena!

Anbefalte innlegg

Jeg gikk en tur i stad og jeg føler at hver gang jeg er ute og går tur, så kjennes det nesten ut som bebien vil ut. Flere som kjenner det slik? Nå vet jo ikke jeg riktig hvordan skikkelig nedpress er da. Regner med at det er vondt, men når jeg går tur er det ubehagelig og jeg blir fort tissetreng, men det gir seg hvis jeg stopper opp. Det er vel bare bra å gå tur, men frister liksom ikke så ofte når jeg føler det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner det også slik viss jeg går mye, spesielt viss jeg går i trapper. Kjennes ut som noe stort mellom bena....Men det er nok normalt og kjennes sånn fordi ungen trykker seg nedpå ting og tang inni der. Men det er litt rart ja.... Heldig du viss du klarer og orker å gå tur. jeg har lyst til å gå tur, men klarer ikke pga at jeg får kjempevondt i ryggen etter fall i en trapp for noen uker siden. Fysioterapeuten sa at jeg ikke burde gå noe særlig for det ble for mye belastning på ryggen. Må trene det opp etter fødselen. Ved forrige svangerskap gikk jeg mye tur og kjente det samme da. Men jeg kunne ikke gå lange turer, gikk på kryss og tvers i nabolaget slik at veien hjem aldri ble så kort, for plutselig måtte jeg tisse og da måtte jeg fort!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke gå lange turer, nei. Jeg sliter med isijas og det blir ofte vondere når jeg går lange turer. Men jeg føler at kiloene legger seg så innmari godt på nå så jeg vil liksom slippe å få for mye... :o)

Lykke til med ryggen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat som deg. Plagsomt. Jeg har i en periode nå ikke villet gå mer en 50 m unna et toalett. I går fant jeg ut at dette ga seg etterhvert som jeg gikk. Klarte da å gå en times tur uten å føle at jeg måtte tisse. JIPPI!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også skikkelig "nedpress" og stikkinger når vi er ute og går tur... Jeg kan som regel heller ikke gå langt før jeg må tisse, men det er utrolig hva man får til dersom man bare innstiller seg på det... I går gikk vi tur i 30 minutter... hehe, jeg var storfornøyd..... Skal prøve det samme i kveld... Nå SKAL babyen ut...... ("Min" termin er til torsdag og babyen er STOR. Veier 4 kg. NÅ..... jada..... hehe.. )

 

Lykke til...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vondt i rygg og bekken. Men her i huset er det to bikkjer, så jeg har ikke annet valg enn å gå. har gått mye i hele svangerskapet, så jeg føler at det går geit nok. Men det er klart at de dagene som det blir 6 turer og mer, så sliter det veldig. Men litt avslappning på sofaen, så er jeg heldigvis i sving igjen. Skal også legges til at jeg nesten ikke har lagt på meg, så den ekstra børen har jeg heldigvis ikke. Er i uke 30 nå. har enda ikke vært plaget av akutt tissetrengthet, så har kanskje vært heldig der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...