Gå til innhold

Forslag til bryllupsreise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har forslag til hvor vi kan dra på bryllupsreise (gjerne også hvor mye det sånn ca. kan komme til å koste om dere vet). En romantisk plass med nydelige strender, må være varmt der når det er sommer her, og også gjerne litt opplevelser. Tenkt å dra ned en uke alene først, og så skal evt mine foreldre komme etter ei uke til med prinsessa, så må også være litt barnevennlig.

Blir veldig glad for all hjelp, vet liksom ikke helt hvor vi skal begynne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal til nice.

har leid hus der sammen med et vennepar(vi reiser ned 3 dager før de.

skal ha leiebil og kjøre til små bygder og større byer. gleder meg kjempemasse .

vet ikke om det er så barnevennlig vi har ikke barn.

men er varmt og nærmt stranden..

Skrevet

vi var på azorene-sao miguel.. det var deilig! men ikke særlig barnevennlig er jeg redd.. men romantisk! vi badet i varme kilder og varme fossefall...i naturlig oppvarmet havsbasseng og masse mer..leide bil og oppdaget øya på egenhånd plus noen late dager ved bassengkantetn på hotellet. ikke var det særlig dyrt å reise dit heller.

http://www.solia.no/solresor/Index.j2e?id=100

Skrevet

og så svømte vi i havet med delfiner! det er et must!!! det var så fantastisk!!!!!!! (enda jeg er redd fisk og alt he he)

Skrevet

Jeg var på Langkawi i Malaysia i påsken. Vi bodde på 3 * hotell, og det kom på ca 20000,- for 10 dager. Så brukte vi ca 8000,- i lommepenger, og da sparte vi ikke akkurat. Det er helt nydelig der. Koster 80,- kr å leie moped en hel dag, også kan du kjøre rundt på øya og oppleve masse. Fin kombinasjon av strandferie og opplevelser.

Ellers er det også kjempe fint på Domenikanske Republikk. Koster ca 11000,- pr pers på all inclusive hotell. Det er også masse fine utflukter å være med på.

Skrevet

Vi skal reise til Jamaica- og være der i 15 dager. Kom på 37000 med all inclusive- alt av mat og alkohol (frem til 22.00 på kvelden).

[email protected] send inn en mail, og de svarer deg ganske raskt. Er barnevennlig også der!!

lykke til!

kllem

Skrevet

Vi ser på Malaysia, 14 dager, med stopp innom Kuala Lumpur, 5 star hotells. Fått tilbud på 33 000 per hode.

Malaysia er som nevn tidligere ikke dyrt å ha det gøy i!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...