Gå til innhold

CEC 26 vil du også være så snill? :-)


Aprilbaby07

Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurer på om du også hadde vært så grei å sett litt på meg..

 

født 13.12.82....

Vi skal snart bli prøvere... hvor lang tid tar det før jeg blir gravid.. gutt eller jente? Hvor mange barn får vi tilsammen, jenter /gutter?

 

Lenge til vi flytter til min hjemby?

 

Hvordan vil forholdet vårt gå framover? Vi har det supert sammen nå, giftet oss i fjor...

 

Hvordan vil det gå med min stesønn? Har gått bra til nå, men føler at moren kommer til å sette en stopper for samværet etterhvert?

 

Ble mye dette her,men håper noen har tid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) føler du blir gravid fort, enda du tror kanskje ikke at du kan bli det? har du vært hos lege i det siste pga noen bekymringer? altså rundt dette å bli gravid...? mmm..føler graviditet på deg rundt august/september.. da blir det en gutt.. ser 3 barn på deg totalt..

Føler ikke at det er så lenge til dere flytter... iløpet av dette året.

Virker som dere har et harmonisk og bra forlhod, dere har mye bra å bygge på.. føler det er dere to:)

Tror det kan bli noe kluss med stesønnen din ja.. og det er moren.. hun er litt ustabil til tider, men dette vil gå over.. det vil nok være litt sånn i perioder føler jeg.

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tusen takk for svar...

Ja var hos lege pga smerter i underlivet. da fant de cysten , men sa det ikke var noe problem....

Var akkurat det samme som kimby så...

 

Vi har et supert forhold:-) Han er veldig snill mot meg:-)

 

Stemmer det at moren er ustabil til tider. Hadde regnet med det skulle bli bedre nå som hun har ny type, men føler på meg at noe snart skjer??

 

Ser du noe om hvordan det går med huset vi bor i nå? Vi kommer til å selge det og ønsker etterhvert å flytte til dit jeg kommer fra

 

Tusen takk som svarte meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...