Gå til innhold

Noen med maya wrap/ ergosele?


Willemo

Anbefalte innlegg

Hva er best og hvorfor. Jenta mi er 7 mnd nokså tung, vi skal ha med en bæresele på ferie. Vi skal en mnd til spania og treng noe å bære henne i i tillegg til vogna.

 

Hun har hatt babybjørn, men er litt for stor for den nå.

 

Andre bæreting som er til å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maya wrap blir brukt på ei skulder. Ergo på to. Når du skal ha det med på ferie og det sannsynlegvis vert mykje bering, ville eg teke med Ergo.

 

Ergo er ganske så anonym og derfor veldig pappa-venleg. Her i huset vart nemleg Ergo ein pappa-dings... Mei Tai kan óg nyttast til å bera på både mage og rygg og dei kan fåast i maaaange stoffkombinasjonar. Frå dei heilt anonyme til smykke.

 

Sjal kan óg berast i. Eg blir meir og meir glad i sjalet mitt, synest det er veldig greitt. Men det tok litt lengre tid å læra seg enn Mei Tai og Ergo.

 

Ta ein titt på www.tettinntil.com. Der kan du finna lenker til nettbutikkar og masse info om ulike berealternativ.

 

God tur til Spania

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ergo og er kjempefornøyd med den. Var nylig på ferie med gutt på 7 mnd (9,5kg) og bar han mye på flyplasser, kjøpesenter, turer osv. Han koste seg, fikk se masse, sov godt når han var trøtt og det var en drøm å bære han, ikke tungt i det hele tatt. -Veldig mye bedre enn BabyBjørn som jeg syntes han ble veldig tung å bære i allerede da han var 4 mnd.

Ergoen kan du bruke på magen, på ryggen, på hofta og til barnet er 20 kg eller mer (husker ikke helt).

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for anten ergo, eller mei tai, som nokon nemner over her. Den er ganske enkel å sy sjølv, men hjå www.krusedull.net kan du bestille deg ein ferdig. Ho som syr dei er kjempe flink!! (Har ein sjølv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få med at eg har maya wrap og ergo også, frå www.babyslynga.no. Slynga er ikkje så god å bære store barn lenge med, pga at du berre bærer på ei skulder, ergoen er veldig god å bære i, og veldig nøytral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mayawrap fra babyslynga.no og meitai fra www.dotedot.no. Bruker begge om hverandre. Slynga er kjempefin når han vil opp og ned mye og på butikken foreksempel. Meitaien bruker vi når vi skal på tur eller bære lenge. Den er kjempegod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...