Gå til innhold

Noen som har fortalt på jobben?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 7+3, og fortalte sjefen min tirsdagen. Hender det er litt tunge løft på jobben så jeg ville si ifra. Hadde SA i aug og det vet han om, så tenkte det var greit at han vet at jeg vil ta ting litt med ro og ikke ta noen sjanser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen ble informert i uke 9 ca. Kollegaer vet ikke noe ennå er 14+2 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er 7 stk på jobben og alle fikk vite om det ca 8+3;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fortalt det i forrige uke....er i dag 9+3 på vei. Kjempe deilig å få det overstått. Gruet meg veldig, men det gikk jo såååå bra. Fikk blomster av de dagen etter hvor de ønsket meg lykke til med svangerskapet. Og dette er i en mannsdominert bedrift. (byggebransjen) =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Hei

 

Jeg fortalte det til sjefen i dag. Er bare 5+0, men hun har hele tiden vært klar over at vi prøver.

Jeg jobbet nemlig i cytostatikaproduksjon (cellegift) og sa i fra for 1 år siden da vi begynte å prøve. Jeg ble da tatt ut av produksjonsturnusen med en gang. Siden hun har vist at vi har strevd litt og hvert veldig støttende så fortalte jeg henne det allerede i dag.

Greit at hun vet det også så kan jeg flekse litt hvis jeg blir kvalm. Var skikkelig uggen i dag morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte fortelle det rundt 6 uker - jeg var ikke dårlig men skulle avgårde på fysisk og psykisk krevende oppdrag og var avhengig av forståelse/støtte for litt kortere dager i en periode. Før sjefen visste 3 kolleger det, men det var selvfølgelig bare de jeg stoler aller, aller mest på.

Sjefen ble glad på mine vegne (vi har slitt litt, jeg har vært syk). Tror han ble glad for tilliten også. Jeg er en av de aller første som skal i permisjon her, noengang. Nå vet en god del av kollegene det (nesten 11 uker) og jeg må skynde meg å fortelle det til resten. Passer dårlig å fortelle alle på en gang her, jeg tar det etterhvert, men må passe på at det ikke blir noen som føler seg glemt.

 

Det var en lettelse! Og ikke noe oppstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...