Gå til innhold

Har det begynnt å lekke fra brystene deres?Når tid begynnte det?


2 barnsmammaen

Anbefalte innlegg

Er litt nysjerrig på akkurat det.

Mine begynnte å lekke i uke 23-24.Er det normalt?

Brystene har vokst en del(WEEEE),men trodde ikke det skulle begynne å lekke så tidlig...Når begynnte det hos dere?

 

 

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lakk ikke noe i første svangerskap og hadde RIKELIG melk. Jeg lekker ikke noe nå heller og håper jeg slipper. Men brystene har vokst en del ja. Sambo gliser når han ser de nå og sammenligner med de jeg hadde etter amming sist. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lekker ikke, men om jeg klemmer litt på puppene kommer det ut helt blank væske. Er i 17 uke nå. I mitt første merket jeg det etter uke 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror at det var i uke 15-16 at jeg merket at det plutselig lakk blank væske fra det ene brystet. Lekker ikke noe særlig mye, en dråpe av og til. Er i 18. uke nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde første lekkasje i uke 18. Har lekket litt nesten hver natt etter det. Det er visst veldig individuelt, og det er like normalt å lekke like tidlig som meg som ikke å lekke noe i det hele tatt før fødselen (iflg både legen og jordmoren min).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går merket jeg noe nytt ja... Er i min 21 uke og skifter snart.. Er i mitt første svangerskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...