Gå til innhold

Noen med lavt stoffskifte/høyt blodtrykk...??


gutte-mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde lavt stoffskifte i begynnelsen av graviditeten. Nå har det stabilisert seg, men det legen min er bekymret for er at det skal bli høyt igjen etter fødsel. Jeg ber om at det ikke blir det for da kan det bli mye vanskeligere for meg å gå ned i vekt igjen. Noe jeg ikke hadde problemer med når jeg fødte nummer en. Men blodtrykket mitt er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg fikk høyt blodtrykk da jeg gikk gravid med jenta mi som nå er 16 mndr. Blodtrykket steg veldig brått mot slutten av svangerskapet og jeg ble til slutt innlagt på sykehus og medisinert med Trandate som fikk blodtrykket noe ned. Samtidig som blodtrykket begynte å stige begynte jeg også å legge på meg i rekordfart. På sykehuset fant de ikke protein i urinen og mente derfor at dette var et rent høyt blodtrykk og ikke svangerskapsforgiftning. Blodtrykket mitt er fortsatt høyt, men jeg har kuttet ut medisinene. Blodtrykket ser ut til å svinge veldig. Når det gjelder stoffskiftet så har jeg ikke blitt utredet for dette hos lege, men jeg mistenker iallefall at stoffskiftet er lavere enn tidligere siden vekta bare går opp samtidig som jeg har det for travelt til å spise som før jeg ble mamma. Jeg trodde alt skulle bli normalt igjen bare jeg fikk født, men slik er ikke blitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg har lavt stoffskifte, har gått bra med stoffskiftet hittil i graviditeten, men slitt mye ellers da, med ekstremkvalme med påfølgende sår i spiserør og mage... Men, men, lykkelig over å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere alle som har svart;)

Takk for svar, men fortsatt ingen med både lavt stoffskifte OG høyt blodtrykk...;& får smøre meg med tålmodighet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...