Gå til innhold

Ilninger i bekken/underliv..


sinimini

Anbefalte innlegg

Går inn i uke 39 om et par dager, dvs omtrent 14 dager til termin. Har aldri hatt noe som helst antydninger til at noen vil ut. Kynnere og andre ting er ukjente fenomen, og har derfor ofte tenkt at dette vil ta lang tid/over termin... MEN i går kjente jeg noen stikk eller det jeg vil kalle ilninger i underlivet eller bekkenområdet (vanskelig å forklare..) og kjente det også litt i dag. Litt vondt eller ubehagelig men varte jo ikke mer enn 30 sek. Er dette noe andre har kjent? Kan det være et forvarsel? He he..det blir vel kanskje litt vel overdrevet å kjenne på så små tegn.. ? Men litt rart var det likevel..har aldri kjent noe lignende. Håper noen vet/har kjent slikt ved tidligere svangerskap som kan dele litt tanker med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vet du om hodet er festet..? Jeg venter barn nummer to, har termin i morgen, og vet at hodet ble festet for iallefall 2 uker siden. Jeg har hatt en del smerter/stikk i bekken under og etter dette festet - kanskje det er det samme som du kjenner? Noen ganger er det nesten som om noen "skrur i en lyspære" der nede... huff! ;-)

Da jeg fødte førstemann for snart tre år siden kan jeg ikke huske å ha hatt tilsvarende "stikk" - men så var heller aldri hodet bekreftet festet før fødsel da, enda jeg gikk nesten to uker over termin før fødselen startet.

Det er ikke lett å la være å forsøke å tyde tegn på at man nærmer seg fødsel.. ;-) Jeg har bare erfaring fra ´´en fødsel tidligere, men selv 12 dager over tiden kan jeg ikke si at jeg fikk noe "forvarsel". Jeg startet med regelmessige, men ikke vonde, rier i 1-tiden om natten,fikk tegningsblødning i 2-tiden, og fødte en flott gutt rett før barne-tv kvelden etter, etter stadig tiltagende rier.

Lykke til - det er ikke lenge igjen uansett! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...