Gå til innhold

Noen som har opplevd liknende?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid med nr 3. Har to gutter fra før. Var nesten ikke dårlig da jeg gikk med de, men denne gangen har jeg vært forfærdelig dårlig. Konstant kvalm, trøtt og fortvilet!! Er jo blitt syv år eldre siden sist, men alikevel.....Har noen opplevd å ha så ulike svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søskenbarnet mitt fikk først to gutter, og var ganske bra begge svangerskapene. Etterpå ble hun gravid, og ventet et jentebarn. Da var hun i helt elendig form i hele svangerskapet...kanskje det er litt hold i det med at jentebarn gjør deg dårlig...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt og en jente, har aldri vært noe særlig dårlig. Men denne gangen har jeg vært utrolig dårlig, og jeg tror nok det er fordi jeg er så sliten. Merker at jeg blir mye kvalmere når jeg er trøtt.

Ellers- kan det hende du venter to? Da blir man jo veldig mye dårligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært til ul flere ganger allerede, så det er sikkert at det bare er en.... Er dårligst utpå ettermiddagen og utover kvelden. Kan jo være noe i det at jeg bare er sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det med meg også! Jo senere det blir jo dårligere er jeg! Noen ganger har jeg tenkt at jeg må jo være syk, men det hjelper alltid å sove litt.

Ellers har jeg ekstremt lavt blodtrykk denne gangen, og vet at dette kan gjøre meg svimmel, slapp og kvalm også. Har fått beskjed om å drikke masse for å øke blodvolumet. Dette hjelper faktisk veldig når jeg husker det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...