Gå til innhold

Kaster opp & kaster opp...


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tror jeg er gravid, muligens 6 uker påvei. (grav.testene min slår ikke ut før ca.3 uker over IKM).

Har nå vært kvalm i 4 uker. Sist jeg var gravid så starta også kvalmen ekstremt tidlig men ikke oppkast.Men da jeg våkna i morges fikk jeg skikkelig halsbrann og sure oppstøt, og etter e stund kjente jeg at jeg bare måtte springe på do.

Og der har jeg vært hele dagen. Spydd opp alt jeg har spist de siste "ukene" kjennes det ut som, og klarer ikke å holde på en slurk vann engang. :((

 

Så jeg spekulerer da om det er noen som er så syke i begynnelsen av svangerskapet? spyr så voldsomt at alt kommer opp hver dag? og hvor lenge kan det vare?

Om det ikke er omgangssyka jeg har fått da, men det er ikke så lenge siden jeg hadde den, og nå kommer det jo bare den ene veien..

 

Fortsetter det sånn så blir jeg hvertfall tynn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les innleggene mine..vet akkurat hvordan du har det...er i uke 19 nå...og det har ikke gitt seg hos meg...sjelden det varer så lenge, men noen er uheldige...som du...og meg...:) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynte det i uke 7, kastet opp hver dag til uke 21. Nå har jeg spydd hver morgen fra uke 25 så fikk litt opphold da. Kvalmen gir seg utover dagen nå da, det gjorde den ikke frem til uke 21. Utrolig hardt å ha det sånn, føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...