Gå til innhold

Jeg føder!


Halkatla

Anbefalte innlegg

Vannet gikk i dag tidleg klokken 08:30 og her sitter jeg med svaaaaaaake rier. Eller, jeg hadde faktisk trodd at de skulle være værre. De er ikke regelmessige, så klokken 7-8 skal jeg på Haukeland en liten tur og mest sannsynlig setter de drypp på meg :) Håper nurket kommer i løpet av kvelden!

 

*Slenge mye fødestøv på alle!!*

 

JEG ER HAPPY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde termin den 170406, så jeg er så lykkelig! Men, hadde bare disse riene mine blitt regelmessige og hadde det bare kunnet slutte å renne fostervann så hadde jeg vært skikkelig fornøyd!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Så spennede da. Da er det i gang... Tenker meg du er kjempe spent på å møte den lille ja... Riene tar seg sikkert opp snart, hvis ikke så får du vel drypp, så da går det vel unna..

Nå, hvordan går det?? Er du på sykehuset nå?? Spent jeg nå...

Ja takk føde støv vil j gjerne ha, hehe

har ikke termin før 28 mai,,,,Men så lei nå...hehe

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Tar til meg alt fødestøvet du sender jeg :-)*

 

Du får ha masse lykke til og håper det tar seg opp slik at du slipper å holde på en hel evighet :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt hjemme å venter. Gubben ligger på sofaen og drømmer sikkert om Rosenborgkampen han heeeeelt sikkert går glipp av i kveld, hehe.

Gler meg sinnsykt mye akkurat nå, men det er også veldig merkelig.

 

Vi har søren meg laget en person!!

 

Det er jo bare helt fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehehe, måtte bare le litt av det du sa ang gubben din og fotball.. Dem har tv på sykehuset å, så han kan i det minste få med seg litt da, neida,, hehe...

Vente vente ja,, men snart har dere barnet deres i armene ,, hold på den tanken du, så går det vel litt fortere kanskje? Prøv å sove litt nå. og samle sammen litt krefter...

Så kan du prøve å gå litt rundt for å se om det kan hjelpe...

 

hold oss oppdadert da..

Lykke til................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

Måtte le når jeg leste om mannen din og rbk-kamp.

 

Sambo min sa akkurat det samme, om jeg ikke føder før 7 ikveld, kan jeg liksågodt vente til etter 10, slik at han fikk se ferdig rbk-kampen:)

 

Men tror nok ikke det er noen fare for at jeg føder ikveld, ingenting som kjennes slik ut iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...