mamsine Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg har nettopp vært i fjæra sammen med familie og grillet pølse. Trivelig det! Men tror dere ikke jeg ramla så lang jeg er...på magen!!! Ble litt uvel etterpå, kvalm mm. Men har kommet meg nå. Har kjent tydelige spark i magen etterpå, men har jo hørt at morkaken kan løsne helt/delvis ved slike hendelser. Hvordan merkes det? Med blødninger? Er i starten på uke 35, termin 6/6/06 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingridmarie Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 Hei Mamsine! Jeg ville ringt til jordmor eller lege, men de kan vel være vanskelig å nå i dag, så ring fødestedet ditt! De skal jo være tilgjengelig hele uken, hele døgnet.. Beskriv hva som har skjedd, og hvordan du føler deg, så kan de sikkert hjelpe deg med undersøkelse, eller eventuellt berolige deg med at alt høres bra ut! Jeg hadde selv et stygt fall forrige svangerskap, men det gikk heldigvis bra! De er godt polstret inni der Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Del Skrevet 23. april 2006 Heisann.. uff da, det hørtes da ikke bra ut nei.. Vondt hørtes det ut som ja,, Alt er sikkert helt i orden, for babyen er godt beskyttet der inne,, men sånn for sikkerhets skyld kan du jo bare ta deg en tur på sykehuset der du ska føde,, bare for å få sove godt og klare å slappe av.. Det skader ihvertfall ikke å få det sjekka .... Det hadde jeg gjørt da.. Noen ganger kan da morkaka løsne som du sa, det kan være kjempe færlig, men tror det ska mye til da... men for sikkerhets skyld , ta deg en sjekk du..................... Lykke til........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mina_ *3prinser* Skrevet 23. april 2006 #4 Del Skrevet 23. april 2006 Har også gjort det der....uff, så teit og fort gjort. I magen min ble det helt stille etterpå, så jeg reiste inn på sykehuset og sjekket at alt var fint, og det var det Dette er 9år siden, og jeg får fortsatt høre det av mannen min....Svangerskap nr 2 rasa jeg ned trappa flere ganger. Helt håpløst! Landet ikke på magen og alt var bare velstand, men har vel for alltid etablert meg som kløna i familien....Jeg har også fått helikopter,legevakt og ambulanse på døra fordi man var redd morkaka var løsnet, men det var heldigvis falsk alarm. Reiste meg opp etter å ha hatt sex og blodet fosset.....forferdelig opplevelse.....Fikk en del kjeft på sykehuset da siden det var samme legen som tok i mot meg både når jeg blødde og da jeg hadde falt på magen. Men alt gikk fint og lillegutt er 8år og i full fres:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå