Gå til innhold

Normalt å ikke kjenne liv i 18 uke?? :( :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er helt normalt! Jeg kjente ikke liv før i uke 19. Tror jeg har lest at man ikke har grunn til bekymring før i uke 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt normalt... Men hvis du er skikkelig bekymra så ring jordmor i morra bare for å f.eks få høre hjertelyden så du blir rolig for at alt er bra:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig normalt å ikke kjenne liv så tidlig... særlig hvis du er 1.gangsfødende. Ingen grunn til bekymring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20+4 og kan fortsatt ikke med sikkerhet si at jeg kjenner liv.. men så har jeg forannliggende morkake, så det er vel litt derfor.. kjenner litt bumping innimellom, men er så usikker på om det er babyen. kjenner ikke "bobler som sprekker eller gullfisk som slår med halen".. :)

men alt er sikkert helt bra med babyene våre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat gått inn i min uke 22 og er da altså 21+1 på vei. Gikk inn på Min side på babyverden (pleier å lese ukens tekst både her og der). På babyverden har de også en tekst for far. Limer inn et utdrag fra denne teksten som svar på spørsmålet...

 

TIL FAR: Å kjenne liv

 

En av de store opplevelsene som far er å kjenne barnet bevege seg eller sparke i mors liv for første gang. Akkurat når det skjer, er umulig å si. Er din partner førstegangsfødende, vil hun kjenne de første sparkene eller bevegelsene en gang mellom uke 14 og 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...