Gå til innhold

Noen med vann i ansiktet?


bolla19

Anbefalte innlegg

Jeg er i 27. uke og har lagt på meg ca åtte kg. Jeg føler meg forferdelig tykk rett og slett. Grunnen til det er nok at jeg har vann i ansiktet. Føler jeg har mistet konturene, - det er skikkelig ekkelt. Jeg er egentlig ganske redd, har hørt det ikke er bra med vann så langt oppe så tidlig.

Men er det noen andre som har opplevd dette så tidlig på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også 27 uker på vei, termin 25 juli. Har en del vann i kroppen allerede, særlig hender og ansikt. Føler meg ordentlig uvel med meg selv fordi jeg føler meg rett og slett tykk selv om jeg er gravid! Har prata med jordmor, er helt vanlig å få vann såpass tidlig.

Har du gått opp mye? Jeg har gått opp 8kg nå, så det hjelper nok ikke på det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 26 og gått opp 8 kg. Jeg har ikke noe hevelse ellers, men synes jeg er blitt veldig rund i ansiktet.

Andre har kommentert det og, noen mener det er typisk når en venter jente( det gjør jeg)

Håper det går vekk igjen, at jeg ikke plutselig har fått stor dobbelhake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27+4 i dag og har lagt på meg 11,5kilo. har en del vann i kroppen og det var vist normalt sa legen til meg. mest vann i leggene og fjeset. føler meg ikke kjukk,men liker det ikke når jeg eser ut i fjeset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når det legger seg i ansiktet man føler seg så utrolig tykk, - er nesten ikke noe gøy en gang. Men det er en trøst å vite at det er vann og ikke fett jeg må slanke vekk etterpå....!

 

Jeg har vel lagt på meg ca 10 tilsammen.....føler meg ganske tykk egentlig...

 

Grunnen til at jeg har vært bekymret er at min mor fikk lammelser i ansiktet et par mnd før min lillesøster ble født, og da ble hun lagt inn med en gang og de tok ut babyen med keisersnitt.

 

Jeg var hos jordmor og spurte om det var unormalt med så mye vann i ansiktet, og hun la merke til at jeg var helt skeiv. Jeg merker av og til at det prikker litt på den mest hovne siden..Men jeg er ikke bekymret nå, - nå følger vi så godt med:) Fikk vite at slike lammelser var arvelig..Dvs at tedensen jeg har nå har jeg arvet fra min mor. Det kan være farlig hvis man ikke får ut babyen fort nok...Men håper det ikke blir verre..

 

Noen andre som har opplevd slike "lammelser"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...