Gå til innhold

et flaut spørsmål...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et flaut spørsmål, men spør fordi jeg ikke vet hvor ellers jeg skal spørre: jeg har litt store kjønnslepper fra før, men nå, etter graviditeten har de blitt veldig store og blodfylte og det kan være ganske ubehagelig egentlig....

 

Er det noen andre som har lignende problem....er det normalt...går de tilbake til "normal størrelse" igjen etter fødselen...varer det slik hele svangerskapet?

 

Og en ting til: jeg har bare absolutt ikke hatt sexlyst i hele svangerskapet- er det normalt...stakkars mannen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil svare og si at du er nok helt normal :-)

Både det at kjønnslepper blir mer blodfylte og kanskje endrer farge til en litt mørkere er normalt, da det er mer blod i underlivet naturlig under en graviditet. Jeg er førstegangs, men vil tro at de også går tilbake til naturlig størrelse en stund etter fødsel.

 

Og det med sexlyst, for noen er det normalt å ikke ville ha lyst på sex i det hele tatt under hele graviditeten, mens for andre så vil de gjerne ha sex hele tiden. Det er også normalt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Takk for svar, det er jo ikke akuratt noe man har lyst til å spørre alle og enhver om...men fint at det er normalt og at det også går tilbake til normal størrelse senere...:)

 

Og med sexlyst er det vanskelig syntes jeg, men det kjennes ikke behagelig fordi magen er blitt ganske stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei da??

Jeg var også veldig plaget med oppsvulmet underliv på slutten sist. Legen sa at det var ungen som klemte på blodsirkulasjonen i det lille bekken. Jeg så ut som en ape i parringstiden!! Vet hvor ubehagelig det kan være... De går tilbake til normalen etter fødsel. Kan vare hele svangerskapet. Hadde det bare fra ca uke 30 jeg da.

Sexlysten kan variere i svangerskapet. Noen har ikke lyst, noen har veldig lyst. Noen synes at andre trimester er et lystfylt trimester mer enn de andre to. Vi er forskjellige, og det meste er normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...