Gå til innhold

Kimby har du lyst? lurer på noe ang hjelperne mine(tror cec26 er litt opptatt for tiden)


*Muffin* og mini Muffin *

Anbefalte innlegg

Har fått vite av cec26 at jeg har tre hjelpere, en kvinne og to menn.

Har spurt cec26 om hun kan få opp noe mer om disse, siden hun sa at det muligens var noen besteforeldre, men har enda ikke fått noe svar så da tenkte jeg å prøve deg;)

 

* Lurer på om du kan se disse tre og beskrive de? Om du får opp noen spes. kjennetegn eller liknende.

* Er det noe mer du kan se om de?

Er forresten født 290383

 

Kjempe fint hvis du tar deg tid ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jada du har 1 dame og 2 menn.

 

hun damen er ikke så kjempe høg..160 kanskje litt høyere.hun er rundt 65-70 år..hun er så uklår for meg så jeg klar ikke å få noe særlig mer på henne.

 

du har en høg gammel mann...80år lang og tynn..litt fremoverbøyd..grått tynt hår.

en koselig mann som ikke vil noen nå vondt

 

så har du en mann som er ung...25-30 år får ikke han heller frem så jeg kan beskrive han noe særlig.

han har mørkt hår.tynn..ikke så høg..170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm dette var spennende, tenkte med en gang på min bestemor med den beskrivelsen til hun dama, fordi hun var veldig kort og litt rund ;) mørkt hår..

Den eldre mannen "håper" jeg er min bestefar som døde noen uker før jeg ble født, han drømte nemlig om meg før han døde ;) men men det er jo ikke sikkert det er de da men,,,

 

Tankte jeg bare skulle spørre deg om du kan se noe på samboeren min, han har nemlig gjentatte ganger "sett" noe... Han veit ikke om han drømmer men flere ganger har han sett en mannsskikkelse som står å ser på han. (har også sett ei lita jente stå ved sengen)

Hadde vært litt morro å få vite om det virkelig er noe eller om han bare drømmer... (han er født 010880)

*Ser du evt. hans hjelpere?

 

jaja dette ble litt mye kanskje men dette er virkelig noe som fasinerer meg ;)

 

Takker masse for svar..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...