Gå til innhold

noen med ryggsmerte her?????


mamma til Armand & Even

Anbefalte innlegg

huff jeg klar ikke å stå på beina.har intens smerte i korsryggen og beina ): er 7 uke på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det samme i mitt første svangerskap. Vondt i ryggen, med stråling nedover beina. Spesielt plagsomt om natta, og sov dårlig. Trodde nesten at det var bekkenløsning, men det viste seg at det var en kraftig urinveisinfeksjon.

 

Enkelt å få sjekket med en urinprøve hos legen, og enkel behandling med antibiotika.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dette jeg også,men heldigvis ikke hele tiden.kommer som oftest viss jeg har stått og gått mye,sånn som på jobb.har fått høre at det kan være fosteret som ligger på isjiasnerven...(er det sånn det skrives forresten..?hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også smerter i korsryggen. Minner egentlig om menssmerter. Smertene kommer og går, er der ikke hele tiden.

Jeg er 6+3 på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk likedane smerter med førstemann ca 7 mnd på vei, og det var bekkenløsning! Fikk tilbake smerten like etter at jeg testet positivt nå, forsvant da jeg mistet. Gravid på nytt nå og smerten er tilbake. HAr også ei venninne som merket på bekkenet at huvar gravid FØR hu tok test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...