Gå til innhold

Noen som begynner legge på seg tidlig her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha nr 2, er kun ca en måned på vei men begynner allerede å merke at jeg legger på meg til tross for lite sukker og sunn kost. Syns liksom dette er så tidlig...Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i uke 8, min nr 1. Magen står som en ballong, ser ut som jeg er flere måneder på vei...hehe.. men er jo bare luft, men stort problem med olabuksene... hvis jeg sitter åpner jeg knappen. Men er sulten hele tida, spiser endel frukt jeg da, for ikke å legge på meg altfor mye...

Men det er vel ofte når du har vært gravid tidligere at magen også kommer tidligere. men vet ikke om 1 mnd er det.........?

 

Høres veldig kosli ut spør du meg, men kan jo bli litt vanskelig hvis du skal holde det hemmelig en stund til da..

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+2 i dag og merker det på klea alt... Spes bukser å bh... :))

 

Er andre mann så da merker en det nok litt tidligre ja.. :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg var gravid fikk jeg mage rundt 8 uker. Og jeg fikk mye vann i kroppen helt til slutten... Håper det blir litt mindre vann denne gangen (er bare en "prøver" enda... 1.pp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa!!!!! Er i uke 6 og allerede kan jeg merke det på enkelte av buksene mine. Må også kneppe opp knappen når jeg sitter. Ikke spiser jeg mer enn vanligt heller, heller mindre da jeg er kvalm stort sett hele dagen. Lurer på hvordan dette skal gå......må nok snart si det på jobben ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt på meg, men få av buksene mine jeg orker å ha på. Har faktisk kjøpt min første mammabukse sånn at ingenting skal stramme over magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...