Gå til innhold

Liten, virkelig liten pikk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har liten pikk.

Iallefall sammenlignet med at "alle" andre har 20cm+++

Min mann sin pikk vises av og til ikke dersom den her heilt inntrukket.

Da er det liksom bare en pung der. Ser litt merkelig ut men....

Når den her heilt stiv, og erigert er den vel om lag 10-12 cm.

Dette plager han veldig mye.

Men herregud så god han er i senga. Han stimylerer meg bedre enn noen andre, han er så go, dere aner virkelig ikke.

Hadde sex med en fyr en gang som hadde en lang en. Og det var vondt når han stakk den heiilt inn.....

Nei, min mans pikk er kanskje ikke stor i cm, men du verden den kan gjøre store ting.

Bare så synd han skjemmer over den.

Jeg elsker den jeg!!!!!!!!!

Så gutter ikke fortvil dersom den er liten.

Bare lær dere å bruke den ordentlig.

Dèt er det viktige!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!!!! det er nesten så han burde sett det innlegget der!!

jeg har nok trodd størrelse hadde endel å si, men du har overbevist meg om at det ikke trenger å være sånn. :)

Skrevet

Jepp... Som de sier: it's not the size of the ship that matters, it's the motion of the ocean:)

Meeeen..Jeg har vært borti begge deler..og jeg liker størrelse:)

Skrevet

Tja min mann har vel ikke verdens lengste heller, kanskje 10-12, og den er både skjev og skakk.

-Men fyyyy så deilig!!

Skrevet

Er enig med deg:-)

Jeg liker å bli skikkelig "fylt opp", og det klarer ikke en med liten pikk i like stor grad!

Skrevet

Hadde en liten eventyr med en fyr ( jeg er singel for tiden ), som hadde en liten pikk men skal love dere at har aldri opplevd det bedre. Han var så vanvittig god på alle områder at jeg blir kåt med en gang jeg tenker på han . Desverre er det lang avstand mellom oss så vet ikke om jeg kan oppleve det igjen, men hoper det!!!

Skrevet

Hei jenter....og gutter

Vet dere hva jeg tror......Jeg tror at en mann med stooor pikk, er så stolt av den, og tror at han da er en superelsker.

Og kjører på, inn og ut.

Mens en med liten pikk, han legger litt mer arbeid i å glede kvinnen, stimulere, bruke ulike metoder, og slikt nettopp forde han har liten pikk og er redd for ikke å kunne gi nytelse til jenta.

Mens faktum er at han er sansynligvis en mye bedre elsker, med sans for detaljer, for han vet at bare å kjøre pikken inn og ut ikke er nok, dermed er han fantasifull, og deilig.

Dette er min erfaring, og jeg har hatt sex med 3 små og 4 store pikker!!

Skrevet

den med den minste pikken jeg har pult, har gitt meg en av de råeste sex opplevelsene, men det var nok fordi han klrte å tenne meg så sinnsykt psykisk ved siden av.. helt rått.. og han syntes at jeg var sååå trang.?!! Men personlig liker jeg litt størrelse, men det er fordi jeg ikke liker å føle meg vid...men har du liten pikk og er dårlig i senga kommer du kortere enn med en med litt tørre som er dårlig i senga, men som sagt over her for stort og for langt er heller ikke bra...

Men kjæresten min er perfekt da, men den er nok litt over gjenomsnittet tro jeg... men jeg føler meg så våt nå når jeg er grvid og da er jeg redd for at det ikke blir nok friksjon for hans del-....

Sikkert ingen ting å bry seg med han kommer da hver gnag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...