Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Min mann elsker det. Han elsker at jeg knuller rumpa hans med en vibrerende dilso. Og han elsker å knulle meg i rumpa, med finger, eller med pikken. Han slikker meg også gjerne der bak. For meg er det litt annerledes, jeg er nervøs. Ikke for at det skal gjøre vondt, for han er sååå forsiktig, og jeg har nok aldrig hatt hele pikken inni. ( vi gjør det ikke så offte da ). Men jeg er så redd for at jeg skal fise, eller at han skal få bæsj på fingeren, eller på pikken.........Kan knapt fatte at doe kan være flauere. Jeg får svært lett orgasmer.Kan få mange etterhverandre ved g-pungt stimulering, og klitoris stimulering. Og kroppen "tar jo i" under en orgasme. Men under analsex holder jeg igjen, forde jeg er redd for å fise. Føler at fising kommer letere når det blir vått bak der. Men tenk om det kommer bæsj på pikken hans da??? Synes ikke dere anal-tilhengere at det er flaut?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Håper det er noen som vet noe om dette som svarer, Jeg lurer også på dette!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Bare et tips, men det går vel an å bruke kondom hvis du er redd for avføring på pikken?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Men herregud da, like pinlig det vel....Tenk når han drar den ut da, og det er bæsj på kondomen/pikken, og det lukter "kammar", skit, avføring, skitbleie, ja skjønner du eller? Og når han skal ha en finger oppi der, tenk da, midt under akta, så får han bæsj på fingeren....hva gjør vi da da? Stopper så han får gå på badet å vaske finger`n??????? Jeg har prøvd alene (uten at min mann vet) med en smal dildo og litt olje som glodemiddel. Litt skrekkblandet fryd, litt fy, litt godt, men når jeg kom kom det ut litt bæsj. Tenk om det skjer??????????? Bare tanken på det får meg til å ikke slappe av. Ergo får jeg ikke nytt det. Og jeg tør ikke si dèt til gubben........usj. Avføring er liksom ikke noe kult å snakke om.....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 Planlegg når du vil ha analsex og ta deg tid til å skylle tarmen. Enten med vann eller klyster. Da kan du slappe av og nyte det i stedet for å bekymre deg :-) Jeg var akkurat som deg. Klarte ikke å nyte det i redsel for lukt og avføring. Men etter at jeg begynte å skylle først, ble alt en helt annen opplevelse :-)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #7 Skrevet 25. april 2006 Men hvordan skylle? Sitte på dasss å drite laus bæsj en time er ikke akkurat toppen av forspill det heller da............. Praktiske råd tas mot med takk. Og til DERE MENN her inne, Hva tenker dere om dere får bæsjen til kona på pikken? -Lurer altså!!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 Skjønner akkurat hva du mener. Du må skylle tarmen først. Jeg pleier å sette meg på huk i dusjen og presse dusjhodet med passe sterk stråle hardt mot hullet slik at vann kommer inn. Ikke stapp dusjhodet inn i rompa ;-), deretter setter du seg på do og tømmer deg. Gjenta så mye som nødvendig. Dette tar ikke så mye tid, du kan jo uansett gjøre det en stund før dere tenker å ha sex, så er rompa klar. Det er superdeilig å ha analsex når man slipper å tenke på dritt og stank og søl. Det er jo IKKE opphissende. Øv deg på spylingen. Det går helt greit etter en stund. Hvis dette ikke funker finnes det en anal-skylle ballong i sex butikkene. Det er en rød gummiballong med en hul pinne på som du bruker til å skylle deg med. Den finner du på Beate Uhse iallefall. Sikkert andre steder også, på nettet. Kjør på, analsex med orgasme er himmelsk delig og det kommer ikke dritt og fis. Bare gjør grundig forarbeide!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #9 Skrevet 9. mai 2006 he he he he he, ha ha.. Klarte ikke å holde igjen på disse innleggene. Plages litt med den samme frykten jeg også. Opplevde anal-sex nylig, og ELSKER det. Men tørr ikke prøve forskjellige stillinger i frykt for at noe dritt kommer og ødelegger. Vurderer den analvask-greia. Godt tips der!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #10 Skrevet 16. mai 2006 Hva synes vi menn om avføring på pikken? Vel personlig så mener jeg at det er en av risikoene ved analsex, selv om jeg til dags dato ikke har opplevd det. Trur ikke samboeren min skyller. Ikke som hun har fortalt meg ihvertfall. Og skulle det skje en gang? Hadde nok ikke brydd meg så veldig. Kuken er vaskbar og ville ikke følt at avføring var så ekkelt når det kommer fra den jeg elsker. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå