Gå til innhold

Herbalife!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig funnet noe som fungerer etter mange år som overvektig. Etter tips fra en kompis forsøkte jeg Herbalife tiltross at jeg var skeptisk til tusen. Pulverkur liksom.. også jeg som er så stor og spiser masse, det kommer aldri til å fungere tenkte jeg. Men ble lovet pengene tilbake og tenkte at jeg iallefall ikke har noe å tape. Sambo pushet også veldig på. Uka etter satt jeg med pakka i hånda og det var bare til å hoppe i det. Tuslet inn på kjøkkenet og laget meg en shake.. jammen smakte det godt. Jeg hadde også kjøpt urtete og proteinbarer (som smaker som sjokolade) og tok en av de innimellom om jeg ble sulten. Drakk 2-3 kopper urtete og tok 2 shaker daglig. Spiste middag som normalt og masse frukt og grønt hele dagen. Knekkebrød med skinke til kvelds. Jeg har gått på dette siden begynnelsen av januar og har gått ned fra 110 kg til 89 kg. Har enda noen kilo igjen men er sinnsykt fornøyd hittill. Ikke er det altfor dyrt heller, og man får en super oppfølging om man ønsker det. Hun jeg handler av ringer meg 1-2 ganger i uka, motiverer meg og kommer med masse gode råd. Har fått økt overskudd og ny gnist :) Tror sambo er fornøyd med at lyset ikke alltid må være skrudd av lenger også ;)

 

Ville bare dele dette med dere, for jeg vet det er mange som sliter med kiloene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk var innpå liken for å se.

Det var ikke så veldig dyrt..men jeg har ikke råd til det nå..er det mulig å få gratisprøve kanskje? Litt kipt å betale så mye viss det ikke funker på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...