Gå til innhold

Topp 3; Hjelper dere meg??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selma er penest av de tre!! Nyydelig navn altså!!

Jenny er veldig pent!!

Maren er helt greit..kjedelig..

 

Jonas og Selma klang best også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma er helt klart det nydeligste jentenavnet her.Men med Jonas ville jeg tatt Maren.Selma blir litt for "fremmed"sammen med Jonas og Jenny blir litt likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Maren klinger best sammen med Jonas! Jenny og Selma er kjempefine navn, men passet ikke like godt sammen med Jonas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også Selma er det fineste navnet. Hva synes dere foreldre (er det deg Elin?) er fineste navnet da? Er jo det som er viktigst, ikke at det må passe til brorens navn, de kommer jo ikke til å henge sammen resten av livet uansett.

 

Synes Maren er et kjedelig navn, og synes også det er det som klinger dårligst med Jonas.

Vet to søsken som heter Jonas og Jenny. Det er OK, gjør jo ikke noe at de er litt like heller.... da "klinger" det jo.

Men holder en knapp på Selma .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Jenny. Selma er også fint, men det er jo et veldig populært navn akkurat nå, så da kan du risikere at datteren din blir en av mange Selmaer i barnehagen og på skolen. Jenny og Jonas er tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker begge Jonas & Maren, tror ikke jeg får han med på Selma eller Jenny, selv om jeg liker de godt også......

 

Nei, jeg er ikke Elin......

 

Takk for svar alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas og Jenny. Kjenner et søsken par som heter det og har alltid synes at de navnene passer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...