Gå til innhold

mens-murringene har begynt.. uke 24..


Gjest

Anbefalte innlegg

siste dagene har jeg begynt kjenne mensmurringene.. husker ikke når det begynte sist, men jeg hadde veldig mye av dem siste månedene. det pluss mange kynnere.. og kynnere har jeg hatt lenge..

 

er det flere derute som har mensmurringer på dette stadiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og har fått sånn mensenvondt i magen den siste tida,pluss masse kynnere.

Er i uke 25.

Betyr det noe eller er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror absolutt det er helt normalt, så lenge det ikke blir noe regelmesssighet.. mener det sier hjelpe til på senere modning, men vet ikke helt. hadde det som sagt sist, og måtte settes i gang 14 dager over termin så det stemte ikke helt det med modning på meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det jevnlig jeg også. Ikke alle dager jeg har mensmurring, men jeg har kynnere hver dag. Mer og vondere når jeg er veldig sliten etter en travel dag på jobb først og så hus og treåring etterpå. Hadde det sånn sist også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også,vet ikke om jeg har hatt kynnere enda,men har ihvertfall hatt mensmurringer..Er i uke 25 forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg har hatt kynnere enda... Vet ikke helt hvordan de skal føles ut, men mensmurringer har jeg hatt en stund. Er 24 uker på vei nå. Det ble skikkelig ille 1. påskedag, så jeg dro til fødeavd på sykehuset sent på kvelden (skikkelig nervøs). Der fant de ut at jeg hadde urinveisinfeksjon. Har hadd det 5-6 ganger før, så hadde ikke forventet det. (trodde jeg ville kjenne igjen smertene av en urinveisinfeksjon) Nå har jeg gått på medisin mot det i ca en uke, og føler meg mye bedre.

 

Kan være verdt å få sjekket ut! Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...