Gå til innhold

Kjære KIMBY - anngående flytting


atlantica

Anbefalte innlegg

Lurer på om det ikke er meningen at jeg skal stille dette spørsmålet. Dette blir 3dje ganger jeg forsøker å skrive det - de første 2 gangene mistet jeg internet forbindlesen i det jeg skulle lagre det... (overtroisk, jeg - ikke i det hele tatt :) )

 

Jeg er født 11/11/68 og min mann 26/07/65.

 

Vi håper på et stort flytte-steg, til min hjemplass, men det kann det kunn bli noe av hvis vi først får solgt hus og vår "bedrift" her, noe som vi har forsøkt i lengre tider, uten hell.

Det er både positive og negative ting med å bo både her og der, men da vi bestemte oss for å flytte for ca. et år siden var vi begge enige om at det ville bli flere fordeler (på mange ulike nivåer) med å bo på min hjemplass. Føler at livet vår er på hold til vi vet hva som skjer. Føler fremdeles at flytting er det riktige for oss, men samtidig kommer tvilen, jo lengre tid det går uten at noe skjer. Hva tror /ser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

jeg ser flytting på dere til høsten.tror det er høst..ser det er fritt for blader på trærne..føler det er litt kalt..litt frost i bakken.

 

jeg ser en dame på visning hos dere i sommer.hun virker svært interesert,men kan ikke overta før rundt den tiden jeg ser dere flytter.

 

dere får ikke riktig den summen som dere håper på,men dere tar den summen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...