Gå til innhold

Hva tar dere??


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

Jeg tar folat, 1 multivitamin tablett og 1ss tran hver dag.. er dette bra? er det noe mere man "bør" ta?

 

Hva tar dere?

 

:-o) klem klem**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er noe enn må ta ja..for og unn gå en del ting.Jeg tok en del selv da vi startet og prøve men siden det har gått så lang tide for og bli gravid så har jeg kutt det ut(kanskje dumt).Vi er i væres 8pp så nå har jeg bestemt meg for og vente til jeg blir gravid for og ta noe.

Da tar jeg en folat(den skal du som regel ha tatt i 3mnd før du blir gravid)så tar jeg to omega 3.Men jeg har litt lite jern atpå til så jeg må ha jerntabletter også!

 

Har du blitt gravi?

jeg har ikm den 29april nå....krysser fingrer og tær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar folat, tran og c vitamin. men vurderer og begynne på den alt i ett for gravide. tenkte og høre innom apoteket hva de anbefaler.Folat har jeg tatt hele tiden, fikk beskjed av legen på sykehuset om og fortsette etter at jeg hadde mistet. bare krysser fingrene no for at det klaffer denne gangen. har vært litt små kvalm men ikke så mye og snakke om.

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet på "GraVitamin". Alt man trenger i en tablett... Eneste minus er at det er mye jern i den (tilsvarer tre hemofer), men jeg har veldig lavt jernlager så vet jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar folat, multivitamin og 2 trankapsler pr dag... Jeg tror det holder. Snakka litt med ei på apoteket og hun mente at det var nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jeg tro egentlig det holder å ta første trimester! men det må man nesten se selv:)

jeg hååper jeg er gravid nå! men må bare vente å "se"..venter mensen om 6 dager ca..jeg vil IKKE ha den!!!!! :-) tvi tvi** lykke til du oxxo!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det holder jo!! såklart.. bare man tar de tre tingene så kan man hvertfall ikke si at man ikke har gjort sitt for å få i seg viktige vitaminer osv...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er multivitaminer med alt du trenger for gravide på apoteket.

disse er veldig greie, alt i ett liksom. men uansett så holder det med det du tar! bare ett lite tips i allefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte på om du / (dere der ute) er flink å drikke melk også under svangerskapet? Hvis ikke er det viktig med ekstra tilskudd av kalsium også for barnets benbygning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...