Gå til innhold

jippi, 9.ende uka


Tess30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i 7. uke og synes også at det går sakte. Akkurat nå sliter jeg med utrolig kvalme, men gleder meg til den forsvinner og magen begynner å vise :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalm ja, det hører vesst me...

E sykemeldt pga sterk kvalme...

Det må vess tell vess vi skal få en baby...hehe....Men veldi tungt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går framover dette! - selv om det er tungt å være så kvalm...

Håper formen din kommer seg snart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det håpe æ åsså....Skikkeli tungt....Må bare syte litt, da føles det litt bedre....:)

Går alt bra me dæ, mensana?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går bedre nå, så lenge jeg tar disse pillene til faste tider.. Har vært i fin form i dag, til og med orket en kajakktur! :-)

 

En annen ting å sutre for (i tillegg til kvalmen..) er magen. Jeg er så oppblåst! Kan ikke tenke på mat uten at magen svulmer opp! Har du det sånn også..? Jeg er rimelig slank, og har tilnærmet flat mage til vanlig, men det er akkurat som om tarmene har flyttet opp en etasje og gir meg stor mage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja det kan du si...Føle mæ skikkeli feit...Uvel å gå i di vanlige klærn mine....Ikkje bra...Kordan skal det da gå når æ får skikkeli mage da????

 

Æ e så utruli slapp...Kordan pilla tar du tell faste tider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar Prostafen (reisesyketabletter) mot kvalmen... det blir enten det eller full sykemelding... Tar to (av og til tre) i døgnet og de virker ca 10 timer i slengen, og de må tas to timer før de begynner å virke, så hvis jeg glemmer det, så kommer kvalmen som et skudd.

 

I dag er jeg fornøyd, har vært på spinning (og sykkelbuksa strammer over magen!! Uææææ) for første gang på sikkert en måned ( i hvertfall tre uker siden..). Ble kvalm etterpå (blir liksom kvalm når jeg er trøtt/sliten eller stresset etc). Var deilig å bevege kroppen. Men nå - etter lang dag på jobb, trening, husarbeid og fått barna i seng- så er jeg helt skutt. Blir sofaen resten av kvelden :-)

 

Håper formen din er fin! Man blir så sliten av å være sliten hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...