Gå til innhold

ang. besøk


sunniva2*PÅ OVERTID* 26/8

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan reglene er om besøk på pappahotellet ? kan man ha besøk når man vil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg har hørt da... at det ikke er tillatt besøk på rommene på barselhotellet. At man må ta med babyen ned i den nye hallen (gammel-inngangen) når det kommer gjester... Pappa'n kan være med på rommet, selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....vi var å besøkte ei venninne i februar der, og fikk komme inn på rommet.. Spurte oss frem via de som jobbet der, og de sa ingenting om at det ikke var lov.. Kanskje det kun er lov i besøkstiden der? Og utenom det nede ved "gammel-inngangen"? Ikke vet jeg... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappahotell? det er vel barselhotell du mener, hvor fedrene kan overnatte sammen med oss og barnet. Jeg har også hørt at det er LOV å ta i mot besøk på rommene på barselhotell. Det står i infoheftet om føde/barsel-avd som vi får på UL at det er areal i underetasjen som kan brukes både for pasienter på barselhotell og barselavd. (hvor ny kafe/kantine kommer, der hvor gml.inngangen var) Pr.dags dato er ikke disse arealene tatt i bruk så vi får vel bare bruke dagligstuene på avd. foreløpig. Tror og håper vi får ta i mot besøk på rommene på barselhotellet også ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...