Gå til innhold

Linus...


tuppo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det er kjeempe fint jeg! Veldig søtt og koselig!;-) tenker på en søt liten kosegutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker er Linux!

 

Før likte jeg ikke navnet i det hele tatt, men nå begynner jeg å like det mer og mer... Det er ganske søtt egentlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med hu over her, likte det ikke før..

men synes det blir finere og finere for hver dag som går :)

er nok et av navna man må venne seg til, for det er ikke så mange som heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et typisk svenskt navn som inntar Norge:) Personlig synes jeg det er et innmari søtt navn, og har likt det fra første gang jeg hørte det. Faller litt i samme kategori som Hampus, Pondus osv... Synes det er kjempe søte navn det og=)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden til foreldrene mine heter Linus, jeg synes det er et fint navn, men denne assosiasjonen ødelegger nok litt for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he, he... Takk for svar :) Har nettopp hørt navnet, synes det er søtt, men samtidig litt rart... Første jeg tenkte selv var "Linus i svingen" fra Barne-TV :)

 

Vi får se, vi får se... Har så mange navn som vi synes er fine. Vanskelig å bestemme seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempefint selvom det er søtt. Jeg har en veldig god venn (svensk) som heter Linus så det er kanskje derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil ha ærlig kommentar.... jeg syns det er litt fint, men det første jeg tenker på er faktisk anus... også rimer det jo på minus da, og det er jo ikke alltid posetivt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Gutten min heter Linus, og vi har aldri angret på valget. Folk stusser litt over det når de hører det, men ungene kjenner det jo fra barnetv så de faller for det - og det syns jeg er viktigst.

 

Angående det med at det kan bli stygt kallenavn av det, slik hun over her nevner, så kan man bare ikke unngå det. Det er nok andre ting som får barn til å begynne å erte på det viset, enn selve navnet. Joakim blir jokke, Frode kommode med tyttebær i hodet, Anne panne stekepanne, Birte borte vorte, Andrine blir Andrite, osv osv. Får vi ikke gjort noe med. Jeg tenkte selvfølgelig på det jeg også da jeg valgte navnet, men mest fordi jeg var irritert fordi noen her inne satte ideen i hodet på meg om at det kunne bli et problem :-)

 

Lykke til med valget - går du for Linus må du nok regne med at noen ikke liker det, det er helt greit for oss. Tror det kommer til å bli vanligere med tiden...Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forbinder jeg med en svensk person, men ser at det blir vanligere i Norge. Kommer sikkert til å bli mer og mer populært, men antakelig et typisk "motenavn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...