Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Turtle78 :)

Formen min er egentlig for bra... heheh.. så bra at jeg måtte dra til apoteket i dag tidlig for å få det bevist enda en gang at jeg er gravid.... ja pissa på to stk samtidig..hehe. For å være sikker vet du:o) Blir litt småkvalm når jeg er sulten, fått en del kviser, treg i maven, leggkramper av og til, hodepine som kommer og går og trøøøøøtt... men det er noe jeg gladelig lever med :) Hvordan er formen din da?

har du fått en bitteliten antydning til kul ennå? *gleede seg*

Jeg er her!! min sambo er også på fest. Skulle gjerne ha blitt med! meen.. orker ikke det :/ er såpass langt på vei at jeg blir sliten bare av å tenke tanken.. hehe :-) heldigvis ikke så lenge igjen til jeg kan ta en real fyll med jentene, å han sitte hjemme med babyn :) hihi

Annonse

Hei du....

hehehe, ja vi blir litt rare av denne graviditeten til tider...har tenkt tanken selv, bare teste eeen gang til, hihi..

Formen min er litt varierende...er sykemeldt for tiden, sliter med kvalme og blir fort trøtt og sliten. litt flere kviser, treg mage er også ganske kjent ja....merker faktisk at dongribuksene har begynt å stramme litt, ikke behagelig å gå med...sverger til kosebuksene jeg, hehe....så magen er nok på god vei den :0)

Gleder meg sånn til ultra...regner med jeg skal i slutten av mai....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...