Gå til innhold

Noen våkne her nå :o) ??


Beibi82

Anbefalte innlegg

Sitter hjemme å ser på The Beach på tv3.. og kjeeeder meg.. *jeesp*

Sambo er på fest med venneflokken vår, var det i en time og det holdt for min del. Noen skravlesyke jenter i natten som vil kjede seg sammen med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svært lite action hos oss ikveld også.....har bare slappet av med god mat :0)

hvordan er formen din da?

Ser du har termin 30.nov? Jeg er 11+1 idag......termin 13november!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg er også våken ennå, selv om jeg egentlig skulle ha vært i seng. Våknet så alt for alt for tidlig i dag:(har termin litt etter dere jeg da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Turtle78 :)

Formen min er egentlig for bra... heheh.. så bra at jeg måtte dra til apoteket i dag tidlig for å få det bevist enda en gang at jeg er gravid.... ja pissa på to stk samtidig..hehe. For å være sikker vet du:o) Blir litt småkvalm når jeg er sulten, fått en del kviser, treg i maven, leggkramper av og til, hodepine som kommer og går og trøøøøøtt... men det er noe jeg gladelig lever med :) Hvordan er formen din da?

har du fått en bitteliten antydning til kul ennå? *gleede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :) Skulle ha vært i seng jeg også.... men blir sittende oppe når sambo ikke er hjemme... liker ikke å legge meg i en kald seng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her!! min sambo er også på fest. Skulle gjerne ha blitt med! meen.. orker ikke det :/ er såpass langt på vei at jeg blir sliten bare av å tenke tanken.. hehe :-) heldigvis ikke så lenge igjen til jeg kan ta en real fyll med jentene, å han sitte hjemme med babyn :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oj.. trodde jeg var på skravlesiden jeg! *TRØTT* her hører jo ikke jeg hjemme. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du....

hehehe, ja vi blir litt rare av denne graviditeten til tider...har tenkt tanken selv, bare teste eeen gang til, hihi..

Formen min er litt varierende...er sykemeldt for tiden, sliter med kvalme og blir fort trøtt og sliten. litt flere kviser, treg mage er også ganske kjent ja....merker faktisk at dongribuksene har begynt å stramme litt, ikke behagelig å gå med...sverger til kosebuksene jeg, hehe....så magen er nok på god vei den :0)

Gleder meg sånn til ultra...regner med jeg skal i slutten av mai....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo er ikke hjemme her heller, vakt fra i mroges til i morgen tidlig...så jeg MÅ sove alene i natt:( liker det ikke helt men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...