Gå til innhold

Pris på Teutonia


kitty67

Anbefalte innlegg

Hva koster egentlig en Teutonia Mistral 2006-modell i Norge? Synes jeg ser så mange forskjellige priser. Noen som vet? Tenker på komplett-pris med hjul, stormtrekk, regntrekk og softbag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke helt hvor mye den koster i butikk i Norge, men det lønner seg ikke å kjøpe den der (ikke til fullpris ihvertfall). Det billigste er å dra til Sverige (Happyland selger de nå til 5.998 SEK), bestille over nett fra f.eks. Tyskland eller handle gjennom Rita Holm på Finn.no. Hun selger vogn og softbag for 5.200 NOK, men det er da ikke inkludert stormtrekk og regntrekk tror jeg. Det er vanligvis inkludert i "pakka" liksom, men hun tar det ut og selger separat. Ihvertfall stormtrekket. Men har også hørt om noen som har fått det med gratis pga bra kjøp.

 

http://www.finn.no/finn/bap/all/result

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Trondheim selges de hvertfall for 5400,- uten bagen. Softbag koster kr 1100,- i tillegg... Men på Barneverden i Oslo/Sandvika/Drammen er de litt billigere... Hvis du bestiller fra Rita Holm på finn.no (seriøs "butikk", importerer fra Tyskland) så betaler du 5200,- for komplett vogn med softbag... Regntrekk følger jo med da, men det er bare en sånn presenning, så den er ikke allverden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.biteringen.no på Nesttun (Bergen): 6290 inkl hjul, softbag og regntrekk (dette var jeg ikke fornøyd med - kjøp heller et annet). Myggnett fikk vi med gratis.

 

reflex i Bergen: 5500 for vogna, 1200 for bagen og 300 for regntrekket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...