Gå til innhold

Hva bør jeg ha i softbagen?


kitty67

Anbefalte innlegg

Jeg har en Teutonia Mistral softbag, og lurer på hva som anbefales av pose/dyne etc. til den (har termin i månedsskiftet juni/juli). Må det være dun, eller er fiber like bra?

 

Lurer også på om det er smart å kjøpe den lille Teutonia madrassen som passer til bagen, eller om det er like greit med saueskinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har klippet til lammeskinn til softbagen (samme merke) og bruker ikke noe madrass i tillegg.

 

Forrige baby kom om sommeren, og jeg brukte nesten ikke dynen, ble mest helseteppe e.l. Hadde en dundyne til kjøligere dager, den lå bare løst oppå.

 

Om du velger dun eller fiberdyne er en smaksak. Jeg foretrekker personlig dun, så da er det naturlig å velge til babyen også.

 

Jeg ville ikke valgt pose, da softbagen er ganske liten, og det kan fort bli trangt og altfor varmt om sommeren. Vanskeligere å regulere temperaturen med pose.

 

Jeg trengte aldri pose til mitt forrige barn, og tror ikke jeg kommer til å bruke det nå heller. Synes det er greit med ulltepper og dyner, da det er lettere å ta av eller på et lag for å regulere temperaturen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...