Anonym bruker Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 Jeg kommer absoultt lettest i misjoner stillingen, trenger ikke noen hender på klitten da, men psykisk er det mest opphissende å bli tatt bakfra mens han spanker rompa mi...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 Akkurat nå er den beste stillingen at han tar meg bakfra, eller at jeg sitter oppå og rir. Da er magen minst i veien.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 He he.. Jeg klarer ikke å bestemme meg for det jeg... Nå savner jeg misjonærstillingen VELDIG for har ikke kunne brukt den på mange måneder, men ble litt "lei" den før innimellom husker jeg. Nå er jeg derimot litt "lei" av å være på topp og bli tatt bak fra, selv om dette var pirrende til å begynne med. Savner å kunne ha "ordentlig" sex uten en mage i vegen, men bare 1 mnd igjen til den lille kommer nå.. Han tok meg bakfra mens jeg lå på siden i dag. Det var godt med forandring, men kommer ikke inn så dypt.. Er det noen som har forslag til andre stillinger så det kan bli forandring og kanskje mer pirrende????
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 DOGGY - med hodet på puta og rompa høyt til værs - kjempeopphissende at jeg "utleverer" meg til han på den måten.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Sidelengs, med beina mine godt rundt ham.. Kjempedeilig, samtidig som jeg kan se ham inni øynene..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 Uten tvil 69! Vi gjør det nokså sjeldent i 69 nettopp for å beholde det spesielle ekstra ved den, og hver gang vi gjør det slik får vi galaktiske orgasmer! Jeg elsker å suge og bli slikket/fingerpult. Er vel det nærmeste jeg kommer til følelsen av tre-kant. Nå som jeg er gravid og diger, er favoritten også den som er favoritt nr.2 "til vanlig", nemlig på alle fire og bakfra. Da gjør det heller ikke så vondt i bekkenet.
Hulderjenta Skrevet 25. april 2006 #8 Skrevet 25. april 2006 Min favorittstilling no er med hovudet på puta og rompa i været, med litt adskilte bein for at ha skal sjå kjønnet. det hissar han opp. Føler denne stillingen er dyrisk og god, og så får han mandomen sin langt inn og kan ta rundt brystene, noko som tenner me veldig.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #9 Skrevet 22. juli 2006 Når jeg sitter på toppen og rir, eller misjonær stillingen Kommer hver gang da
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #10 Skrevet 22. juli 2006 At jeg er på rygg men med pute under hodet, mens han sitter på knærne og knuller meg hardt mens han masserer og kjæler med puppene mine samtidig. Da har jeg (når jeg ikke er høygravid)god utsikt til pikken som glir inn og ut, mmmm... Han blir sinnsykt kåt av å se puppene mine gynge mens han knuller meg, og er helt vill nå som de er dobbel D. Vi står på som kaniner hver ledige stund, elsker sengekos...
vims-74 Skrevet 22. juli 2006 #11 Skrevet 22. juli 2006 Kommer litt ann på dagsformen, enkelte dager liker jeg alt som innebærer at han har full kontroll og bruker meg, mens andre dager liker jeg meg best oppå der jeg kan styre alt i mitt tempo.. Andre ganger igjen vil jeg helst ha det ømt med lange deilige kosete forspill, der sexen kun er for en avslutning, ikke et mål
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #12 Skrevet 24. juli 2006 Synes det er best med misjonær, at han holder enten hånden sin eller legger noe annet over øynene mine, mens han tar for seg av alle godene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå