Gå til innhold

Vesla og jeg er klar for siste innspurt! Flytter herved videre :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Lilliana :-)

Lenge siden jeg har sett deg nå,har du det bra i verden?Så kjekt at du er over på 3 trimester da.....grattis:)

Jeg kommer luskende over til deg om 14 dg juhuuuuuuuuuuu.....

Ja nå er vi virkelig kommet langt her altså, godt å kjenne at tiden faktisk går på frem.

Lykke til med deg og prinsessa på 3 trimester :-)))

Klemmer fra

Håper du er innom og titter her litt fortsatt...

Jeg følger etter deg på tordag. Skal på 3d ul på onsdag for å få konstantert kjønnet, foreløpig tror vi jo at det er en prinsesse her og. Gleder meg til å ta følge med deg videre de siste ukene til termin.

Klem

Annonse

Veldig lenge siden jeg har vært her inne. Var veldig godt å se at alt er bra med deg og bebisen.

Ønsker derg lykke til i siste trimester!!

Jeg skal prøve å bli litt flinkere til å se innom der når jeg også kommer dit om ca litt over 2 uker

Klem fra

Iiiiih, nå går det fremover! Jeg husker at du var den første som tok meg i mot på "bli gravid", og føler at jeg har fulgt deg siden. Nå følger jeg etter deg nok en gang om en uke. Det blir spennende å komme inn i siste trimester!

Sees snart... lykke til så lenge :)

Gratulere så masse :-))) Som tiden flyr.. Syntes ikke det er lenge siden du var på "Bli gravid", og at du skrev at du ar blitt gravid :-)))

Lykke til videre :-)

Klem

You guys.... :o) Tusen takk for alle lykkeønskninger og hilsener! Dere er snille :)

Ja, vi sees snart på 3 trimester, jenter. Skrik etter meg om dere føler for å ta en prat :o) Jeg er ikke så veldig aktiv for tiden (har hatt litt trøbbel med nettet- som heldigvis ser ut til å bedre seg nå) :o)

Det er herlig at det har klaffet for så mange fra Bli Gravid! Tenk nå er vi snart mammer hele gjengen :o) (og måtte dem som fremdeles venter på klaff, skyte gullfuglen snart!!)

Stor klem til DEG fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...