Gå til innhold

Vesla og jeg er klar for siste innspurt! Flytter herved videre :)


Lilliana&Prinsessa&Lillebror

Anbefalte innlegg

28 fullgåtte uker, endelig :) Og herved er vi klar for 3 trimester- tenk bare 12 uker til termin. :o)

 

Lykke til videre alle sammen!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God tur videre! Ser deg vel forhåpentligvis så vidt der inne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilliana :-)

 

Lenge siden jeg har sett deg nå,har du det bra i verden?Så kjekt at du er over på 3 trimester da.....grattis:)

Jeg kommer luskende over til deg om 14 dg juhuuuuuuuuuuu.....

Ja nå er vi virkelig kommet langt her altså, godt å kjenne at tiden faktisk går på frem.

Lykke til med deg og prinsessa på 3 trimester :-)))

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er innom og titter her litt fortsatt...

 

 

Jeg følger etter deg på tordag. Skal på 3d ul på onsdag for å få konstantert kjønnet, foreløpig tror vi jo at det er en prinsesse her og. Gleder meg til å ta følge med deg videre de siste ukene til termin.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lenge siden jeg har vært her inne. Var veldig godt å se at alt er bra med deg og bebisen.

Ønsker derg lykke til i siste trimester!!

 

Jeg skal prøve å bli litt flinkere til å se innom der når jeg også kommer dit om ca litt over 2 uker

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiih, nå går det fremover! Jeg husker at du var den første som tok meg i mot på "bli gravid", og føler at jeg har fulgt deg siden. Nå følger jeg etter deg nok en gang om en uke. Det blir spennende å komme inn i siste trimester!

 

Sees snart... lykke til så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse :-))) Som tiden flyr.. Syntes ikke det er lenge siden du var på "Bli gravid", og at du skrev at du ar blitt gravid :-)))

 

Lykke til videre :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You guys.... :o) Tusen takk for alle lykkeønskninger og hilsener! Dere er snille :)

 

Ja, vi sees snart på 3 trimester, jenter. Skrik etter meg om dere føler for å ta en prat :o) Jeg er ikke så veldig aktiv for tiden (har hatt litt trøbbel med nettet- som heldigvis ser ut til å bedre seg nå) :o)

 

Det er herlig at det har klaffet for så mange fra Bli Gravid! Tenk nå er vi snart mammer hele gjengen :o) (og måtte dem som fremdeles venter på klaff, skyte gullfuglen snart!!)

 

Stor klem til DEG fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi lykke til ja tiden har egentlig gått litt fort svipper videre sammen med Molait jeg så da ses vi der

 

masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...