Gå til innhold

Noen som har bestilt vogn fra Bebiezaak.nl?


Frysh

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg en quinny comfort fra den siden,men tør ikke bestille noe før jeg vet sikkert at det er trygt å bestille derfra..

Han ville gjerne ha forhåndsbetaling,så det er derfor jeg er litt nyskjerrig på dette..

 

Har dere som har bestilt derfra fått det dere skal ha,uten noe problemer?

 

Takker på forhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt vogn, men har ikke fått den enda, så jeg er veldig spent! Har fått et sporingsnummer, og har funnet ut at pakken har vært gjennom tolla og ble videresendt fra Oslo i går. Får håpe pakken inneholder det den skal ;-) Regner med at det går greit. Forhandleren har blitt anbefalt av andre på denne sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt Easywalker derfra, og det var ikke noe problem. Veldig service innstilit - fikk til og med byttet trekket etterpå fordi knappene var slappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg bestilte en comfort derifra og fikk det jeg skulle ha :) veldig fornøyd!!!! kjempe service !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre slike historier:)

Tror jeg blir å bestille vogn derfra,ja..

Du anonyme som lurte på prisene der: Du må skrive mail til den e-mail adressen som er oppgitt der og da får prisene på de varene du lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestillte en easy walker derfra, og er veldig fornøyd!! super service, så du kan trygt bestille derfra! han John ringte når han så at jeg hadde hentet ut vognen fra tollen, og spurte om alt var ok, og om jeg var fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...