Gå til innhold

Kjære Kimby-jenta vær så snill :-) !!!!


Elastica

Anbefalte innlegg

Hvis du hadde orket å svare meg hadde jeg blitt 100 kg. lettere...

Jeg har i senere tid tatt fram tarot-boken og kortene mine som har lagt i mange mange år. Foreløbig sover jeg med ett og ett kort under puta og har prøvd med enkle legg på meg selv. Jeg har også brukt pendelen mye og den svarer meg klart hver gang (nesten som den har sitt eget liv) :-)

Jeg er i en søkende fase og prøver å finne tilbake til intuisjonen min som ligger dypt begravd under masse praktiske gjøremål og hverdags-mas...

Samtidig er jeg i en slags panikk-alder (38) der det snart er for sent å få barn. Jeg er veldig takknemlig for de barna jeg har fått men det ligger fremdeles et savn etter et barn til...

Cec 26 har vært så snill og spådd meg graviditet i løpet av året, også stjerna som svarte meg ang. pendel.

 

Rent praktisk vet jeg at muligheten for flere barn er ganske liten, men kortene er gode og spådommene sier ja og det tror jeg på.

 

I det siste har jeg fått en følelse for tvillinger og har derfor spurt om noen kan se hvor mange barn jeg får totalt. Jeg er kanskje helt på villspor nå.. Men jeg vil gjerne få til å komme inn her på forumet senere for å spå andre via pendel og kort....

 

Kan du se på hvor mange barn du ser på meg og om jeg kan være med min elskede for alltid??

Jeg er jomfru 68 han løve 71

Tusen takk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

så artig å hør at du tar frem kortene igjenn.og ikke minst så trenger vi flere her inne på dette området :o)

 

jeg ser 1 gutt på deg og 1 jente.når det gjelder denne jenta,så får jeg en rar følelse.akkurat som om at hun egentlig skal va tvilling.men jeg tørr ikke å si for mye på det området.men uansett så kommer jenta først...føler du blir gravid innen dette året..hun ligger svært nært deg så det er ikke så lenge til.

 

gutten kommer ganske nært oppå..2-3 år etter jenta er født.

 

når det gjelder forholdet,så ser jeg ikke noe brudd på dere i fremtiden.så jeg tror nok at det er varig.

 

klem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for at du svarte. Det er faktisk helt utrolig flott å få en slik bekreftelse når en er litt usikker. Du og de andre spådamer gjør mange glade her inne!!!

 

Nok en gang takk for en flott tilbakemeld. Jeg er lykkelig !

 

 

LOVE YOU ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...