Gå til innhold

Føler meg uvel...


Sofine

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg følt meg så uvel i de vanlige klærne mine. Buksesmekken strammer...og jeg blir irritert (!) over klærne mine.

Gikk på loftet og rotet frem noen gravide-bukser fra forrige gang.

Og jammen for en god følelse!

Har noen andre det slik? Det er jo litt tidlig da... hi-hi kanskje jeg VIL være skikkelig gravid?

 

Men jeg har hørt at det blir fortere større mage ved neste svangerskap etter at man har vært gravid før.. Stemmer det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sofine :-)

 

Jeg kan ikke akkurat skryte på meg noen babymage, men er veldig oppblåst for tiden (er i uke 9)... kjøpte to bukser med strikk i livet på

salg på VeroModa i dag og tusler rundt i den nå.. deilig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Joda, kjenner meg godt igjen. Orker ikke ha på meg noe som strammer på magen, så mammabuksene er på og sitter som et skudd.

Magen er allerede kjempe stor, det ser ut som om jeg er 4 - 5 måneder på vei. Har en datter på 14 måneder (i dag!) fra før, og de sier at hvis man blir gravid kort tid etter, så kommer magen veldig fort. Det er nok mest luft, men magen er stram og rund... Merkelig.

Jeg er 8 + 6, så jeg burde ikke hatt mage, knøttet inni der er jo bare på størrelse med en tommelnegl.

 

Lykke til videre og kos deg i mammabuksene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det på samme måte, er 8 + 2 i dag. målte omkretsen rundt magen i gårkveld, 80 cm. da jeg fikk forrigemann, målte jeg meg rundt magen 3 uker før han ble født, og var da 95 cm.. blir nok myyye større denne gangen, ja.. hihi!

jeg har da hørt at hvis man ikke trener magemusklene etter et svangerskap, vil magen "poppe" ut tidligere m nr 2...

er det noen som vet?

må få kjøpt noen mammabukser jeg også, tror jeg.. hehe

 

lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at man får større mage med den andre,fordi magemusklene er større siden sist,eller noe..

jeg kommer også til å blåse opp som en ballong.

men jeg var ganske stor sist gang.... kan ikke tenke meg at jeg skal bli større.

Men jeg gipset magen min sist gang jeg var gravid. så det blir morsomt å se om den er større denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg er bare i min 8'ende uke, har i grunn ingen mage, men likevel får jeg helt fnatt når buksen strammer. Måtte i dag innse at olabukser er bare å glemme. Har ikke noe barn fra før av og har i grunn ikke noen "gravidmage", bare litt oppblåst ut mot ettermiddagen/kvelden. Håper å kunne vente et par mnd til før jeg må ut å jakte på mammabukser, foreløpig så får det gå med vanlige tøybukser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er bare i 6.uke, og jeg føler det på akkurat samme måte!

Magen er oppblåst, og buksene er jo altfor trange over magen!

Iallefal føles det slik ut... man skal jo ikke være synlig gravid før kanskje opp mot 12 uker, men med meg komemr det alltid fort. Jeg har to fra før da... og andre gangen, og denne, er jeg blitt stor på et par mnd.. første gangen var jeg selv veldig tynn og liten, bare 53 kilo, men allerede på 10 uker, så man en SKIKKELIG gravid-mage! resten av meg like tynn.. så jeg vet ikke om jeg stoler på det de sier jeg, at man ikke kan se det.. for her kan man virkelig se det.. men mulig det er bare luft da.. så klart.. men merkelig allikevel sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...