Anonym bruker Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 sambo har en datter på snart 5 fra før.. hun er hos oss annenhver helg. Hos oss har hun ikke eget rom sånn som hun har hos mammaen sin og her må hun også dele leker o.l med vår felles datter.. Det går greit når hun er her,men noen ganger når sambo har henne med til sin mor, vil hun bli igjen der og overnatte hos henne istedenfor å være med pappaen sin hjem her.. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det, er det vanlig at det blir sånn avogtil eller? Her er vi kanskje litt strengere i og med at de er 2 hos oss.. Hva sier dere?
-Hengebuksvinet- Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 Stesønnen min kan lett finne på å si at han vil hjem til mor, om han ikke får viljen sin her. Men heldigvis er moren så pass oppegående at hun lett innrømmer at det er på samme måten hos henne; av og til sier gutten at han heller vil til far. Barn lærer jo fort hvordan de kan utnytte en situasjon til sitt eget beste, og mange foreldre reagerer jo på denne typen påstander med å ville dulle litt ekstra med barna.
ana baroma Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Hun har jo sikkert lyst til å overnatte hos bestemor av og til? (for det er vel det du mener?) Gjør en avtale en dag det passer, og fortell jenta at da og da skal hun få overnatte hos bestemor. Ikke sikkert det har noe med hjemmesituasjonen å gjøre...
Gjest Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Jeg tror ikke dette er noe enestående tilfelle! :-) Det er klart jenta vil være hos bestemor - sånn var jeg også da jeg var liten, og mine foreldre er gift enda... Men det var lurt å avtale på forhånd en dag hun kan overnatte der, så får hun gleden av å glede seg litt også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå