Gå til innhold

hva tror dere?


meg tjohei

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt smerter i korsrygg, rompe og nedover lårene siden uke 13, er nå i uke 24. jobber full tid i barnehage og har hatt mange smertefulle kvelder der jeg nesten ikke kan stå oppreist etter å ha ligget eller sittet en stund. har også vondt i halebenet og lysken. var på kontroll hos legen nettopp og tok opp problemet. han mente at så lenge det ikke gjorde vondt å gå opp og ned trapper så var det ikke bekkenløsning. hva tror dere som har fått påvist bekkenløsning?

klarer ikke å be om sykemelding fordi jeg har rett og slett ikke lyst, men blir ganske bekymret når jeg leser disse inleggene.

 

takker for svar: ) og lykke til til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få time hos en fysterapaut, eller manuell terapaut, de vil konstatere bekkenløsning hvis det er det du har. Lykke til og håper alt går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de samme symptomer som jeg hadde, og fikk raskt konstantert bekkenløsning. Fikk henvisning til fysioterapi, og vannjogging, og mye informasjon om hvordan jeg skulle tilrettelegge hverdagen fra nå. Det har hjulpet meg masse, og jeg anbefaler deg å stå på ditt. Det er kjedelig med sykemelding, men jeg tror du vil få en bedre hverdag om du trapper ned på de daglige gjøremål, og ikke presser kroppen din til det maksimale hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en annen lege å forklar dine smerter. Jeg synes det låter som bekkenløsning jeg også. Jeg jobber selv i barnehage og vet at man ikke tjener noe på å ta seg helt ut. Sist graviditet tøyet jeg mine egne grenser å har fått lide med bekkenplager i over 3 år, rakk aldri å bli helt bra før denne graviditet. Kjenner av de kraftigere denne gang også. Stå på deg og gå ner i arbeidstid, du vil ha igjen det i lengden.

Lykke till!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være bekkenløsning, har samme symptomer selv, og har nå blitt halvt sykemeldt. Og du har da sikkert ikke disse symptomene til vanlig når du ikke er gravid?? Si til legen di at du vil bli delvis sykemeldt. Du har lov å trappe ned litt uansett, du skal tross alt ha ganske mye overskudd til etter fødselen. For bekkenproblemene blir nok ikke bedre jo lenger ut i svangerskapet du kommer..lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser du!! hør på andre i samme "båt" ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så kan vi traske på kafe vet du...hihihi...tulla!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...