Gå til innhold

Kvalm


KrissyL & Aurora

Anbefalte innlegg

Jeg er utrolig kvalm 24 timer i døgnet og det er ikke mye lett. Er det noen som vet om reisesyketabletter som Prostafen eller lignende kan hjelpe? Er det farlig å ta reisesyketabletter når en er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann jeg har tatt to postafen i lengre tid.Har fått godkjent det av legen min.Det hjalp mer før enn nå.Er i uke 10+4 nå.Jeg har vært innlagt en gang på sykehuset for å få væske...Håper snart dette gir seg.Du er ikke alene.

Klem fra meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar Prostafen og nå klarer jeg å fungere i dagliglivet igjen... kvalmen slår meg så sinnsykt ut... Jeg hadde ikke overlevd dette uten disse tablettene. Banna bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres optimistisk ut... Jeg har vært helt slått ut den siste uken, og i tillegg til å være i dårlig form er ikke akkurat humøret på topp heller. Jeg får komme meg på apoteket i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingefærkapsler kan også hjelpe. Du får det også på apoteket.

Er mindre skeptisk til det, siden det ikke er legemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trantabeletter. De det står mot vonde ledd. De inneholder ingefær, og de hjelper!! Propper i meg to med en gan jeg våkner. Så holder det til ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser hver 3. time for å holde kvalmen i sjakk, det hjelper meg i hvertfall. Har du prøvd akupunktur mot kvalmen? Da helbreder kroppen seg selv og du slipper å bruke medisiner som kan virke inn på fosteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...