Gå til innhold

Blødde i går.....glad i dag =0)


Tjatjo

Anbefalte innlegg

Ble skikkelig redd i går. Hadde en del krafig hoste. Begynte så smått å blø litt lysrosa 4-5 tida. Tenkte at det var greit om det ikke ble mere....men mer ble det. Blødde ganske mye friskt rent blod....og da ble jeg skikkelig redd. Fikk hjem sambo fra trening og dro på legevakten. Jeg var sikker på at nå gikk det galt. Legen gjorde INGENTING annet enn å kjenne på livmortappen og vi ble sendt hjem. Blødde litt utover natten og også litt i dag tidlig. Da VILLE jeg ha UL. Dro tilbake til legevakten. Denne gangen var det en yngre lege som virkelig hørte på meg. Han henviste meg til UL. HELDIGVIS...ellers hadde jeg ikke overlevd helgen. UL viste at alt sto bra til med begge min to små. Nå er jeg veldig glad og ikke lenger så redd. Hun sa at hostingen min kunne ha sprengt noen blodkar slik at det blødde fra livmortappen. Nå spiser jeg halstabletter for fulle mugger for å ikke hoste så hardt igjen. Det har så mye å si at legene er vennlige og ikke har den ovenifra og ned holdningen. Hun jeg kom til var skikkelig grei, og jeg håper jeg får henne neste gang jeg skal til UL også =0)

 

Tenkte det var greit med en happy ending også etter at det gikk så galt for Veronica84. =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...