Gå til innhold

Vann i kroppen? Flere?


Steinbukk77

Anbefalte innlegg

Uff og uff. Jeg kjenner at vannet er på tur. Er bare 19 uker på vei.

 

Noen flere som har fått vann i kroppen så tidlig? Er dette vanlig?

 

Har begynt med støttestrømper og de hjelper litt. Skulle gjerne hatt noe lignende for fingrene da de begynner å se sprengte ut!

Blir vel seende ut som en hvalross om det fortsetter i dette tempoet.!

 

Blir jo så bekymret da vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke fått vann ennå, kan desverre ikke hjelpe deg ang når det er vanlig.. Hør med jordmor/lege. Men jeg har et lite spørsmål tilbake til deg: Hjelper støttestrømper mot vann?? Høres ikke behagelig ut å gå med det hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sjekket leggene mine etter hevelse for andre gang på kontroll i uke 21. Hadde kun en anelse hevelse. Er visst viktig å passe på å få beina opp så ofte som mulig. Trasking og sitting med beina ned i for lange perioder kan gi vann har jeg hørt. Vet ikke hvordan man kan hjelpe på fingrene... Kanskje noen andre vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en god del vann.... Er ganske vanlig, det. Noen får det, andre ikke! Fikk det tidligere i dette svangerskapet enn det forrige. Men trøst deg med at det forsvinner etter fødsele. Jeg fikk tips om å drikke mye. Mange tror visst at jo mer man drikker, jo mer vann får man. Men slik er det ikke, sa legen min. Er også bra å hvile med beina over hjertehøyde så ofte man kan(som sagt over).

Vi må bare holde ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttestrømper skal hjelpe litt mot vann i beina ja. i tillegg skal det hjelpe mot åreknuter og trette bein!

 

Støttestrømper er ikke ubehagelig å gå med. De ser ut som nylonstrømper, det er bare det at de er litt strammere.

 

Støttestrømper finnes i ulike "stramme størrelser". Så våre gravides er for eksempel slakkere enn de min bestemor bruker.

 

Du bør bruke det om du har nær familie med åreknuter. Eller at du får litt hovne bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man må bare innfinne seg med det. Får jo ikke gjort noe med det!

 

Jeg prøver å drikke to liter med rent vann om dagen. Ettersom jeg har lest at vann fordriver vann!

Har fått tips om å spise druer og drikke grape frukt jucie som visstnok er litt vanndrivende. Verdt et forsøk iallefall!

 

Så kan det jo bli litt morro etter fødsel da, kanskje 10 kilo forsvinner i løpet av ei uke.... jippi! Drømme drømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...